//

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > croiman
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Conversatie tussen croiman en Stiruam
Profielboodschappen 1 t/m 8 van 8
  1. Stiruam
    14-06-08 13:51
    Stiruam
    Wat erg hé nogsteeds niks aan de case gedaan... Vrijdag ging ie ook nog eens glijden over het asvalt dus het word tijd om er tog maar een te bestellen... Na het kopen van een tv, en xbox 360... En extra HD voor pc... Het komt eraan Verder alles goed is Psycho land?

Greetz, Stiruam
  2. croiman
    16-05-08 22:04
    croiman
    houd me op de hoogte he?
  3. Stiruam
    16-05-08 21:30
    Stiruam
    Nee nog niet geprobeert moet eerst nog een case gaan bestellen. K heb er morgen tijd voor dus dan zal ik eens gaan kijken
  4. croiman
    16-05-08 18:53
    croiman
    En heb je al iets geprobeerd met open doen van iphone?
  5. croiman
    14-05-08 20:18
    croiman
    geen probleem hoor, k hoor t wel van je.
  6. Stiruam
    14-05-08 20:15
    Stiruam
    Harstikke bedankt ik zal er eens over na gaan denken Zodra ik genoeg moed heb gevonden om het te doen zal ik eraan beginnen Ik houd je op de hoogte, Nogmaals bedankt

Greetz, Stiruam
  7. croiman
    14-05-08 20:12
    croiman
    je kunt t zelf doen, maar de eerste keer is t serieus gekl**t.
    En al doende leerd men, k zou zeggen, probeer t eens, als t je niet lukt, stuur em op, dan fix ik da wel effe. Moest je iets kapot maken, laat t op tijd weten, heb hier nog onderdelen genoeg liggen ipv dat je op dure sites koopt. En een dikke deuk is ook niet mooi he?
  8. Stiruam
    14-05-08 20:08
    Stiruam
    Heej Croiman kleine vraag. Er zit een shitty deuk in de achterkant van me iPhone dus ik dacht nou laat ik die case maar eens vervangen dan... Alleen nou ben ik niet A-Technisch maar ik heb dat soort dingen nog nooit gedaan... En met een deuk kan ik leven maar een uitmekaarliggende iPhone niet dus kan je me het aanraden om te doen omdat het niet al te moeilijk is of zal ik nog eerst maar even met de deuk rond lopen ? Alvast Thanx voor de reactie

Greetz, Stiruam

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:22.