//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Michael
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Conversatie tussen Michael en hugo.veenendaal
Profielboodschappen 1 t/m 9 van 9
  1. Michael
    26-06-09 23:12
    Michael
    Heel veel plezier met je iPhone
  2. hugo.veenendaal
    26-06-09 23:08
    hugo.veenendaal
    Ben ik bezig met de jailbrake, beeidigt m'n PC (Vista home premium) de redSnow appl. ! tijdens het oploaden van de ramdisk, ik kreeg een hartverlamming!! Vervolgens RedSnow weer opgestart, en knoppen sequence weer herlaald en'....gelukkig. Hij ging gewoon weer verder met het proces. Oeff. Inmiddels is m'n iPhone weer herstart. Code en simcode ingevoerd en e voila, GELUKT! Dank u, dank u. a very happy owner of a 3g 3.0 Jailbroken iPhone.
  3. hugo.veenendaal
    26-06-09 22:50
    hugo.veenendaal
    Sorry, met cr**cks bedoelde ik mensen die iets heel goed kunnen, surfcrack, snowboardcrack, ettc. Misschien schrijf ik 't wel verkeerd, dus de berisping mag weer terug . Dus gewoon verder gaan met de handleiding 'hooofdstuk' 7?
    Ik ben al blij dat ik ge-restored heb naar 3.0 zodat de boel weer schoon wordt 'opgeleverd' .
  4. Michael
    26-06-09 22:40
    Michael
    Cracks uit de AppsStore zijn niet toegestaan. Een berisping is je lot. En nee je hoeft niet nog eens te restoren dat is alleen als je een jaibreak hebt en dan blijft er heel veel rommel achter bij een update. Groet Michael
  5. hugo.veenendaal
    26-06-09 22:37
    hugo.veenendaal
    Ja maar Michael, zeg nu zelf....Gewoon weer direct reactie. Hoe doen jullie cracks dat toch, want ik ben niet de enige die vragen steld..;-)
    Nog een vraagje dan. Pas geleden heb ik mijn iPhone 3G 2.2.1 geupdate naar 3.0 d.m.v. restore zodat er geen 'rommel' achterbleef, prima gelukt. Is het nu dan toch nodig om (volgens handleiding) toch te herstellen naar 3.0 via iTunes?
    ThnX Alvast.
    Hugo
  6. Michael
    26-06-09 22:33
    Michael
    Hoi Hugo, Ik zal het in de gids gaan aanpassen dat je zip extensie moet veranderen naar ipsw. En bedankt voor je complimenten. Ik ga er bijna van blozen Groet Michael
  7. hugo.veenendaal
    26-06-09 22:29
    hugo.veenendaal
    Hey Michael,

    Ik verbaas me altijd weer over de snelle reacties van gebruikers van dit forum en de geduldige antwoorden van Moderatoren, Administrators, iPhone cracks die (en dat zie je vaak) iedere x weer dezelfde antwoorden moeten geven, ook al staan deze op het forum. Klasse Forum!! Ik verander dus alleen de extensie *.zip naar *.ipsw. Overigens ben ik dat niet tegen gekomen in je (verder) uitstekende handleiding en ook niet in de handleiding van iClarified.

    Nogmaals bedankt!
    GreetZ, Hugo
  8. Michael
    26-06-09 15:47
    Michael
    Hugo je moet de zip extensie veranderen naar ipsw
  9. hugo.veenendaal
    26-06-09 15:33
    hugo.veenendaal
    Hey Michael,

    ThnX 4 the great handleiding, maar ik heb het tot nu toe niet uitgevoerd omdat ik 1 stap niet kan volgen. Waar ik de ipsw file ook download; ik zie het als een zip file in de Redsnow folder op mijn desktop: iPhone1,2_3.0_7A341_Restore.zip. Zie screenshot..
    Klopt dat wel? Deze onzekerheid is de enige reden dat ik de jailbrake nog niet heb uitgevoerd, de rest is me volledig duidelijk.
    Graag jouw reactie.
    GreetZ, Hugo

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:18.