//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > lema
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Conversatie tussen lema en Michael
Profielboodschappen 1 t/m 4 van 4
  1. lema
    11-12-08 12:31
    lema
    Hey Michael,

    een probleem lost zich meestal van zelf op. De iPhone bleef maar in een "loop" hangen in de recovery mode. Ik heb de iPhone toch maar herstelt via iTunes met fw2.2 en bleef toen in de emergency stand staan. Daarna met pwnagetool 2.0 erop gezet en bootneuter deed gelukkig zijn werk goed. Daarna in recovery mode 2.1 en 2.2 er op gezet en alles werkt weer naar behoren. Wellicht is dit te omslachtig geweest maar het werkte wel. Vanuit recovery mode 2.1 of 2.2 eropzetten gaf steed foutmelding 1600 of 21.
    groet
    Leon
  2. lema
    10-12-08 12:34
    lema
    Hey Michael
    ,
    Ik krijg net een iPhone in mijn handen gedrukt met de mededeling ik heb hem geupdate via iTunes maar nu doet ie niets meer. Dat snap ik wel volgens mij had hij FW 1.1. of 1.1.2 er opstaan en is meteen naar 2.2 gestapt. Nu zal de BL gedowngrade moeten worden naar 3.8, neem ik aan. Misschien kun jij aangeven hoe ik dit weer ongedaan krijg voor deze sufferd.

    Ik hoor het graag van je, of waar ik het allemaal kan vinden.

    Groet
    Leon Schreuder
  3. Michael
    23-11-08 22:39
    Michael
    Hoi Lema

    Je kan quickpwn gebruiken maar dan moet je ook de orginele fw 2.2 op je mac hebben staan, dus niet de custom.
    Je kan ook de custom 2.2 gebruiken en als je al eerder bent gepwnd en je draait nu een custom 2.1 op je iPhone dan kan je je iPhone in recovery zetten en dan herstellen in iTunes. Niet vergeten dat je dan de alt indrukt en dan op herstel zodat je naar de custom kan browsen.

    Succes Michael
  4. lema
    23-11-08 22:36
    lema
    Micheal,
    Ik werk met een apple MacBook, ik heb Quickpwn 2.2 gedownload en de custumfirware 1_1_2.2_5G77. Hoe ga ik nu te werk: recovery mode en alt-herstel en dan de custom draaien. Als de quickpwn draai gaat het waarschijnlijk de custom weer samenstellen. Mijn iPhone draat nu op 2.1 en heb de quickpwn een keer gebruikt en daarna de custom van jou (2.1 500MB) gedraaid en dat verliep vlekkenloos.
    Wat is de eenvoudigste manier? Ik wordt er altijd behoorlijk nerveus van met de gedachte dat ie het niet meer doet.

    Ik hoor het graag van je.

    Groet
    Leon Schreuder (lema)

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:26.