//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > eddyha
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Conversatie tussen eddyha en willemdruten
Profielboodschappen 1 t/m 2 van 2
  1. eddyha
    20-04-09 11:39
    eddyha
    Hallo Willem,

    Dat klopt inderdaad. Kan verschillende oorzaken hebben, als eerste moet je even kijken of je in de instellingen Dataroaming Aan hebt staan en 3G uit.
    Als dit het geval is en je hebt wel KPN netwerk maar geen internet kan het liggen aan de Firmware versie van je Turbosim kaart. Ik heb er één met versie 61i en daar werkt internet wel bij maar ik heb ook een nieuwere met versie 63i en later 64i en hier kan het niet mee. Je kan dit alleen niet controleren, je hebt hiervoor een programmer nodig waarmee je een versie wilt installeren. De versies kun je downloaden van de Rebelsimcard.com website. Ik denk dat voor jou het beste is om versie 61i te installeren. Met 63i ben je wel makkelijker op het KPN netwerk maar geen internet en dat is toch wel vervelend.
    Ik hoop dat je er zo uitkomt, als je nog vragen hebt hoor ik het graag.

    Gr. van Eddy
  2. willemdruten
    17-04-09 12:48
    willemdruten
    Hallo Eddyha,

    Ik heb effe een vraagje aan jou kzat op de iphone forum wat rond te neuzen want ik heb namelijk de Iphone 3g met de turbo sim ook werkend gekregen alleen ik kan niet op internet en ik las dat jij wel gewoon op internet kan..Het gaat hier om een sim only abonnement van KPN en de iPhone 3G 8gb!!
    Ik hoop dat jij me kan helpen!
    alvast bedankt

    Mvg,

    Willem

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:34.