//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > macfreaker
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Conversatie tussen macfreaker en jellegoossens
Profielboodschappen 1 t/m 10 van 12
  1. jellegoossens
    09-07-08 23:49
    jellegoossens
    eigenaaid =eigenaar
  2. jellegoossens
    09-07-08 23:49
    jellegoossens
    hmm, heb zonet nog een foto getrokken, en hij sleept die dan weg onderaan dat vierkantje zo eh op je iphone.. sluit ik 'm net aan op mn laptop, en kan ik die foto's nog niet zien..? en nog iets, ik heb deze ipone overgekocht vn iemand, als ik itunes open dan op mn laptop, zegt ie.. dit is de iphone van .. ( naam vn de vorige eigenaar ) en je gsm nr is ( ook de nr vn de vorige eigenaaid ) hoe kan ik dit aanpassen ??
  3. jellegoossens
    09-07-08 23:26
    jellegoossens
    ey macfreaker het is gelukt met mijn iphone verbinding te krijgen met internet waarvoor bedankt het enige probleem wat ik nu nog heb is het volgende ik kan fotos maken, maar als ik dan naar het icoontje ga van MIJN FOTOS , staat er niets in :s die map is gewoon leeg.. waarom? moet ik iets donwloaden of zo ?
  4. jellegoossens
    08-07-08 22:44
    jellegoossens
    maar moet ik een programma vn iphone geinstaleerd hebben op mijn pc of zo ?
  5. jellegoossens
    08-07-08 20:42
    jellegoossens
    :s:s:s ey sorry als ik domme vrage stel eh ma ben echt geen comp-held, hoe log ik in op mn iphone ? en waar vind ik da terminal in osx of win :s
  6. jellegoossens
    08-07-08 20:26
    jellegoossens
    en nu in het nederlands aub ? haha begrijp er totaal niks van pfff
  7. jellegoossens
    08-07-08 20:16
    jellegoossens
    en waar vind ik dat mac adres ?
  8. jellegoossens
    08-07-08 20:09
    jellegoossens
    jawel, achter ip adres staat een nr, en bij subnetmasker oook.. de overige velden zijn leeg zoals, router, DNS zoekdomeinen en client-id????
  9. jellegoossens
    08-07-08 20:05
    jellegoossens
    het zit nl zo.. ik ga naar " instellingen " en ga kijken of ik internetverbinding heb, dan zie ik daar staan Phillips Wi-Fi voorafgegaan door een vinkje, en achter het woord Wi-Fi staat een slotje, dan mn signaalsterke die volledig is en dan een pijltje.. goed, ik ga er dus vanuit dat ik verbinding heb met internet eh ??? daarna ga ik naar installer om bv mn contacten van mijn simkaart over te plaatsen, of het eender wat te instaleren, en telkens als ik op install duw krijg ik het volgende.. Error, packcage download failled : can't find host ! ik weet echt niet wa ik nog moet of kan doen ???
  10. jellegoossens
    08-07-08 20:01
    jellegoossens
    nee, ge hebt iemand anders voor denk ik ik zal mn probleem is vertelle en hopelijk hebt ge een antwoord , kwor der zot van

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:18.