//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

gerard.h.e. gerard.h.e. is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 2 van 2
  1. gerard.h.e.
    23-12-15 21:56
    gerard.h.e.
    Toen ik thuiskwam van vakantie bleek dat ook mijn MacBook was geblokkeerd (zelfde melding op het scherm). Opnieuw gebeld met AppleCare. Na anderhalve week kreeg ik het advies om met mijn MacBook naar iCentre te gaan voor deblokkering. iCentre kon en mocht dit niet doen. De zeer servicegerichte medewerker nam direct weer contact op met AppleCare. Uiteindelijk moest mijn MacBook worden opgestuurd om te worden gedeblokkeerd. Vandaag kreeg ik tot mijn grote verbazing een prijsopgave voor de deblokkade: bijna 400€!
    Ik ben van mening dat ik het slachtoffer ben van een hiaat in de beveiliging van Apple ID's en dat Apple dit probleem kosteloos voor mij zou moeten oplossen. Op verschillende buitenlandse websites heb ik gelezen dat ik zeker niet de enige ben die door deze hack is getroffen.
    Graag jullie advies hoe ik hier het beste mee om kan gaan. Alvast dank. 2/2
  2. gerard.h.e.
    23-12-15 21:55
    gerard.h.e.
    Op 6 december (tijdens mijn vakantie in Oostenrijk) is mijn Apple ID gehackt. Mijn iPad blokkeerde en er verscheen een melding op het scherm: your device locked. Mail supappleid11@yahoo.com to unlock. Bel 111.
    Ik rook onraad en heb direct mijn creditcard laten blokkeren en mijn Apple ID wachtwoord veranderd.
    Op mijn iPhone zag ik dat mijn naam bij mijn Apple ID was ook gewijzigd. Uiteraard heb ik direct mijn eigen naam weer hersteld. Ik heb de volgende ochtend gebeld met AppleCare in NL. Zij adviseerden om na thuiskomst de iPad te deblokkeren met mijn MacBook. 1/2

Over mij

  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    9.2
    Firmware iPad
    9.2
    Besturingssysteem
    Mac OS X

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 24-12-15 20:10
  • Geregistreerd: 18-08-09

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:17.