//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

vanderschouw vanderschouw is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 1 van 1
  1. Mootjuh
    01-10-09 21:28
    Mootjuh
    Ok.. je bericht begrepen.. ben mss nog old school.. (al ben ik nog niet zo oud hoor ghehe).. maar wat je zegt buiten de klas is 1 ding in de klas wat anders. (wij mochten vroeger niet eens iets op de tafel hebben liggen tijdens de les.. laat staan een mobiel of iphone.)..

    Waar het in deze topic het meeste omdraaide is het feit (niet alleen wat een 13 jarige met een iphone wil) maar om hem ook te adviseren om mss geen 2G te nemen maar door te sparen voor een 3G (ivm netwerk).. maar goed, we weten allemaal.. ze kopen dr toch wel 1.. met of zonder toestemming van hun ouders.. want dat houden ze verboden.

    Ik kom zelf uit een grote stad (Rotterdam) woon inmiddels in een kleinere stad in Gelderland, maar zou me kind als die op school zou zitten echt niet zo'n ding meegeven. Bij ons werd je al om een gummetje in elkaar geslagen, laat staan als ze weten dat je een iphone hebt.

    Maar goed.. ieder voed zijn/haar kind op zoals hij zelf denkt goed te doen. Ik weet dat je met je tijd mee moet gaan, maar vind sommige dingen wel een beetje TE..

Over mij

  • Over vanderschouw
    Biografie
    Onderwijscoördinator en vooral Innovator op MaartenvanRossem in Arnhem.
    Woonplaats
    Huissen
    Hobby's
    Nieuwe media, tennis
    Beroep
    Onderwijscoördinator
  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    4.0.1
    Besturingssysteem
    Windows

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 16-08-10 10:32
  • Geregistreerd: 03-09-09

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:36.