//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > psp2000sam
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Conversatie tussen psp2000sam en Xafke
Profielboodschappen 1 t/m 4 van 4
  1. psp2000sam
    10-01-10 17:14
    psp2000sam
    ja isgoed.
  2. Xafke
    07-01-10 17:39
    Xafke
    Het zijn geen reclames.. Jij wil een website bouwen die links heeft naar webapps.
    Ik heb al een aantal webapps en ik zou dus graag hebben dat ze er dan in komen. Liefst zo hoog mogelijk in de lijst. (Geen advertensies, gewoon mijn apps)

    Je wachtwoord hoef ik niet te hebben. Maar we zouden wel samen aan de code moeten kunnen werken. Misschien kunnen we de code op github of bespin zetten.
    Dan kunnen we alle twee aan de code werken. Tenzij je een beter idee hebt?

    Mail me anders. Ik check niet alle dagen iPhoneclub: xct.expert@gmail.com
  3. psp2000sam
    04-01-10 18:34
    psp2000sam
    Ee,
    Ja maar wat bedoel je dan wil je jou reclames op mijn site?
    en wat voor tips bijvoorbeeld? moet je me w8woord hebben of wat?

    -.
  4. Xafke
    02-01-10 19:25
    Xafke
    Hallo!
    Ik heb je topic gelezen over "sappstore" en ik zou graag helpen met de ontwikkeling ervan. Zelf heb ik al redelijk wat ervaring met iWebkit en heb ik zelf al 2 webapps gemaakt (die ook offline perfect draaien).
    Mijn probleem is dat ik mijn webapp niet goed kan promoten. Een webapp directory of store zoals jouw idee zou grote mogelijkheden bieden.

    Ik heb ook gezien dat de layout van de store nog niet echt op punt staat. Er zijn ook amper applicaties en de algemene indruk is wat rommelig.
    Ik zou dus graag helpen, in ruil voor 2 plaatsjes in je store voor mijn apps.

    Wat denk je? (Ik heb trouwens ongeveer hetzelfde bericht in het gastenboek gezet op je website )

    Je kan mij mailen op: xct.expert@gmail.com

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:48.