//
 
Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

lmt pcopaatje lmt pcopaatje is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 2 van 2
  1. lmt pcopaatje
    30-03-11 21:21
    lmt pcopaatje
    Hallo
    ik zou graag wten of het ook mogelijk is om alle contactpersonen uit mijn Iphone DRAADLOOS te synchroniseren als ik bij Google een emailacoount heb.Een vriend van mij heeft een androidtoestel en beweert dat dit vanzelf gaat als hij thuis komt en Wi-Fi zijn toestel herkent. zodoende kan hij altijd alle contactpersonen op google zien die hij die dag offline op zijn Ipphone heeft gemaakt. Ik weet dat dit ook gaat via itunes maar hier moet ik met USB kabel synchronisren op mijn outlookcontactadressen. Wie kan mij helpen? Volgens een verkoper van Applestore in Hasselt is dit bij Iphone ook mogelijk
    dank bij voorbaat voor een antwoordje
  2. lmt pcopaatje
    30-03-11 21:10
    lmt pcopaatje
    Hallo
    ik zou graag wten of het ook mogelijk is om alle contactpersonen uit mijn Iphone DRAADLOOS te synchroniseren als ik bij Google een emailacoount heb.Een vriend van mij heeft een androidtoestel en beweert dat dit vanzelf gaat als hij thuis komt en Wi-Fi zijn toestel herkent. zodoende kan hij altijd alle contactpersonen op google zien die hij die dag offline op zijn Ipphone heeft gemaakt. Ik weet dat dit ook gaat via itunes maar hier moet ik met USB kabel synchronisren op mijn outlookcontactadressen. Wie kan mij helpen? Volgens een verkoper van Applestore in Hasselt is dit bij Iphone ook mogelijk
    dank bij voorbaat voor een antwoordje

Over mij

  • Over lmt pcopaatje
    Woonplaats
    Rekem in Belgisch Limburg
    Hobby's
    tuinieren fotografie en kois
    Beroep
    gepensioneerd
  • Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    3.1.2
    Besturingssysteem
    Windows

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 30-07-15 22:39
  • Geregistreerd: 30-10-09

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:46.