//

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Ledenlijst
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

pinas055 pinas055 is offline

Profielboodschappen

Profielboodschappen 1 t/m 2 van 2
  1. pinas055
    14-02-10 17:05
    pinas055
    ik heb een iphone uit de us laten unlocken en jailbreaken. het unlocken is gelukt want ik heb verbinding met mijn aanbieder,maar het jailbreaken is maar gedeeltelijk gelukt. ik heb blackrain op mijn iphone gehad, zij het dat ik cydia niet kan openen en installeren. heb hem dan verwijderd en heb via de instucties van de iphoneclub, blackrain weer te installeren. dit helaas zonder succes. wie kan mij blij maken met een degelijk en eenvoudig uitleg om blackrain bruikbaar te kunnen installeren op mijn iphone, zodat ik cydia, die ik nodig heb kan gebruiken?????
    alvast bedankt
    pinas055
  2. pinas055
    14-02-10 16:47
    pinas055
    ik heb een iphone 3GS uit de us laten unlocken en jailbreaken. het unlocken is gelukt want ik heb verbinding met mijn tel. aanbieder, maar het jailbreaken is gedeeltelijk geinstalleerd geweest. ik heb even blackrain op mijn phone gehad maar kon cydia en de andere programma's niet openen. heb blackrain gedeleded en geprobeert hem opnieuw te installeren. helaas: de krullenbol verschijn wel op mijn iphone scherm, de recovery scherm is zichtbaar daarna is het stil. er gebeurt gewoon nits meer. wie maakt mij blij met een duidelijke oplossing?????
    alvast bedankt
    pins055

Over mij

• Mijn iDevice(s)
    Deze iOS-devices gebruik ik momenteel actief.
    Firmware iPhone
    3.1
    Besturingssysteem
    Windows

Statistieken

Totaal aantal berichten
Profielboodschappen
Algemene informatie
  • Laatste activiteit: 01-09-18 10:11

Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:58.