Reservekopie maken discussie in Wiki - Handleidingen forum; ( verdwijnt na registratie ) Reservekopie Door een reservekopie te maken creëer je een backup punt voor je iPhone. Mocht je ooit je iPhone willen/moeten herstellen, maar niet al je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Reservekopie maken
Reservekopie
Door een reservekopie te maken creëer je een backup punt voor je iPhone. Mocht je ooit je iPhone willen/moeten herstellen, maar niet al je gegevens kwijtraken dan kan dat door een Reservekopie te maken en deze na het herstellen, terug te zetten. Meer over de reservekopie, vindt je terug in onze Wiki: Reservekopie Reservekopie maken
Laatst gewijzigd door De Generaal; 14-12-09 om 13:57. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo,
Ik heb een vraag. Ik wil graag een reservekopie van mijn iphone maken (3GS, 16GB) want ik krijg morgen de Iphone 4. Nu maak ik die reservekopie op een nieuwe laptop. Itunes is nieuw geinstalleerd. Als ik die backup/reservekopie maak, zie ik daarna niet de muziek, videos etc in itunes staan. Dus ik denk dat het niet goed gaat. Ik verwacht dat de gehele inhoud van de iphone in Itunes staat. Kan iemand me hierbij helpen? Hoe pak ik dit aan? Bedankt, Barry |
|
||||
|
||||
Nee, dat gaat niet lukken. Muziek die op je iPhone staat krijg je niet via iTunes op je computer. Maar dit topic kan je waarschijnlijk wel helpen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb nu precies dezelfde situatie aan de hand als de topicstarter maar zie dat de link in het antwoord niet werkt.
Zou iemand mij hiermee kunnen adviseren? Super bedankt alvast! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb eerder een reservekopie gemaakt van mijn oude iPhone op ICloud .
Als ik deze reservekopie wil ophalen op mijn nieuw toestel, iphone4, blijken mijn contacten niet mee te komen. Doe ik iets verkeerd? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Reservekopie maken mislukt | hadoz | iTunes | 19 | 31-07-15 10:40 |
Windows: Reservekopie maken lukt niet | Donaldo | iTunes | 4 | 03-01-11 21:51 |
Reservekopie maken duurt eeeeeuwen! | davidrotterdam | iPhone algemeen | 8 | 23-06-10 17:48 |
reservekopie maken mislukt melding | Tuur | Archief | 18 | 16-01-09 20:18 |
reservekopie van iphone maken | Colburners | iPhone algemeen | 7 | 30-10-08 15:32 |
|
|