Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net een handig programmetje gevonden: Tansee iPhone Transfer. Hier mee kan je muziek/video overzeten van je iPhone naar computer. Er is ook een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer
Ik heb net een handig programmetje gevonden: Tansee iPhone Transfer. Hier mee kan je muziek/video overzeten van je iPhone naar computer. Er is ook een programmatje voor fotos. Ik heb het net gebruikt en het werkt prima.
Tansee iPhone Transfer - Transfer iPhone Music to Computer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Relaxed Ga het meteen ff proberen
|
|
|||
|
|||
wat is er mis met iTunes?
|
|
||||
|
||||
Tansee iPhone Transfer is a sound of blessing for frustrated Apple's iTunes users who can't copy music files from iPhone to pc desktop or laptop since iTunes blocks iPhone-to-computer song transfer. Now Tansee provide you a full iPhone solution. With Tansee iPhone Transfer, iPhone users can transfer song from iPhone to computer easily. Tansee iPhone Transfer utilizes iPhone's internal database to display your iPhone's files instantly.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer
Hallo,
Mijn eerste vraag, hopelijk begrijpen jullie het een beetje. Een tijdje geleden heb ik mijn iPhone gekocht in de US. Alles gejailbreaked, kortom, werkt prima buiten enkele akkefietjes. Mijn muziek "stond" allemaal op een externe harde schijf. Nu heeft dat kreng het toch wel begeven zeker. Al mijn muziek kwijt... Is er een mogelijkheid dat ik mijn muziek die ik nu op mijn iPhone heb staan terug op mijn Pc kan zetten. (dan heb ik dat toch al) Want iedere keer als ik nou wil synchroniseren zegt iTunes dat het alles eerst gaat wissen voor hij de nieuwe afspeellijst op de iPhone kan plaatsen. Ps: Ik heb net geupdate naar 1.1.3 waardoor hij blijkbaar de ook de melding geeft : "De iPhone is gesynchroniseerd met een anderebibliotheek. Wilt u deze iPhone wissen en met deze bibliotheek synchroniseren? NEE dus, ik wil de muziek die nu op de iPhone staat net NIET wissen want dat is alles wat ik nog heb momenteel. Heeft er iemand gouden tips? Laatst gewijzigd door WDS001; 31-10-09 om 15:33. Reden: topictitel aangepast |
|
|||
|
|||
Zorg dat je een lege bieb op je computer hebt, dan overschrijft-ie volgens mij met de inhoud van je iPhone.
En misschien voor de toekomst: ik synchroniseer helemaal niets qua films of muziek met de iPhone, sinds iTunes 7.6 kan je het namelijk ook handmatig er naartoe slepen (maar niet er vanaf!). |
|
|||
|
|||
Thanks Dwevbob,
Zal ik dadelijk eens proberen. Inderdaad, tot mijn grote spijt kan je niets van je iPhone afhalen, enkel erop zetten. Vanaf nu ga ik dus alles handmatig doen hoor. |
|
|||
|
|||
ik heb ooit wel eens wat gelezen over software die muziek van de ipod kan halen als je het op je pc kwijt bent. Google is your friend.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Wel een betaalde app trouwens. |
|
|||
|
|||
Ik wil ook graag de muziek van mn iPhone naar mn computer zetten... Tanzee is een manier lees ik maar zover ik kan zien is het er alleen voor PC. Is er ook zoiets voor mac?
Thanks! |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik heb Tansee aangeschaft maar ik zie alleen mijn muziek en video's. Ik zie nergens hoe ik foto's van de iphone kan overzetten naar de pc...
*Ben er al uit. Dat is de andere applicatie Laatst gewijzigd door Dwaas; 21-03-08 om 00:47. |
|
|||
|
|||
Ik haat itunes, echt ik haat de uitvinder van itunes, ik haat degene dat he gemaakt hebben, ... Het slechtste programma ooit, dus dit programma is erg handig!
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Komaan, muziek synchroniseren via die omweg, in plaats van simpel mapjes slepen op een medium, als je muziek op een externe opslaat en je start itunes op zonder dat externe aanstaat gaat hij je muziek nooit meer vinden ook al zet je daarna je externe terug aan, je moet je muziek terug importeren. Muziek moet altijd via albums of whatever (id3 tags) gezet worden en als een bepaald album dat niet heeft zijde gescheten.. Echt een ongelofelijk *** programma het is zo onhandig, omslachtig, slecht gemaakt, terwijl het zo simpel konzijn, drag and drop in een map.
|
|
|||
|
|||
kom op mensen dit, is iedereen wel eens overkomen. Je moet je iphone toe voegen als opslagmedium of zo iets. dan ga je in de muziek map. Dan map opties en onderaan onzichtbaremappen weergeven. dan zie je een doorzichtige map met rare letters. Deze map openen en alle mappen ook met rare namen kopiëren naar je muziek map op je pc. Dan deze map toevoegen aan itunes, en voila, om een rare reden zijn niet alle namen goed overgenomen maar 98 procent si wel goed gekopieerd.
Dit is effe zo uit mijn hoofd dus als het iests anders is moet je effe terug poste. En inderdaad op een mac werkt het veel beter Senuti Rulllz |
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar ik zal vanavond eens Tansee proberen |
|
|||
|
|||
Citaat:
iTunes opstarten met shift ingedrukt houden, je muziekdatabase weer selecteren en alles werkt weer. Muziek hoeft helemaal niet via albums geordend te worden, dat is de optie 'iTunes je muziek collectie laten beheren' oid uitschakelen. |
|
|||
|
|||
En sinds iTunes 7.5 kan je je muziek gewoon handmatig naar je iPhone verslepen, dus synchroniseren e.d. is helemaal niet meer nodig...
|
Labels |
itunes, limewire, tracks |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone inhoud overzetten naar lege itunes | mmols | iTunes | 7 | 11-02-11 19:38 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? | walid_thaibokser | iTunes | 0 | 01-08-10 19:50 |
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes | rmondie | iTunes | 3 | 23-10-09 19:38 |
|
|