Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door yusuf1983 Dit heb ik dus ook na opnieuw instaleren van de pc zegt hij dat deze iphone met een andere pc ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
tansee
dit tansee programma, als je de muziek op de pc hebt staan, zijn dit dan mp3 en mp4's die je gewoon weer kan gebruiken zoals muziek en film op je pc staat...OF! is het een bestand met een bepaalde extentie dat je alleen maar weer naar de iphone kan overzetten?
Ik word er helemaal moe van dat als je muziek op de iphone zet, dat je het er niet af kan halen... nu heeft er iemand een boel muziek die ik mag beluisteren om te beoordelen of het geschikt is voor lessen en shows, maar die gaat zijn iphone natuurlijk niet uitlenen. ik zoek de oplossing. help me pls Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo allemal,
Ik heb alle pagina's doorgelezen maar heb niet mijn antwoord gevonden, tenzij ik eroverheen heb gelezen. Het probleem is als volgt: mijn laptop waarmee mijn iPhone is gesynchroniseerd, is kapot. Nu wil ik dus alles wat ik op mijn iPhone heb staan, overzetten naar een pc. Hoe moet ik dit gaan doen? Ik heb al een aantal programma's gevonden maar zover ik heb gezien is dat alleen voor muziek, video's en foto's. Ik wil echter ook mijn apps, smsjes, whatsapp inhoud, ALLES, terug hebben. Wie kan mij vertellen welk programma ik hiervoor kan gebruiken ? Via Google ben ik niet ver gekomen en ik heb al eerder een topic gestart op dit forum, maar daar heeft niemand gereageerd. Mijn dank is groot voor degene die mij kan helpen. Phillipius |
|
|||
|
|||
Je kan toch gewoon een nieuwe reserve kopie maken op een nieuwe pc? Je apps kun je overzetten naar de nieuwe pc en je muziek haal je eraf met 1 of ander programma.
Done? |
|
|||
|
|||
@ philipus,
Je hebt op je laptop toch wel eens een backupkopie gemaakt? Een iphone is een soort van eindstation en de moederbestanden moet je backuppen om dit soort dingen te voorkomen. |
|
|||
|
|||
Oplossing
|
|
|||
|
|||
ik had inderdaad de gedachte een mac te kopen, maar gezien de problemen die ik steeds ondervind met iTunes heb ik het idee dat deze problemen ook wel met de mac zullen bestaan. wanneer er niet gewoon heen en weer gekopieerd kan worden zijn ze verkeerd bezig, ik ben graag baas over mijn eigen spullen. dus ik houd het maar bij mijn iPone en iPad en verder gewoon door met windows 7 voor hen die liedjes of foto's eraf willen halen kan ik iFunbox aanbevelen is een gratis progje wat dit goed doet. |
Labels |
itunes, limewire, tracks |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone inhoud overzetten naar lege itunes | mmols | iTunes | 7 | 11-02-11 19:38 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? | walid_thaibokser | iTunes | 0 | 01-08-10 19:50 |
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes | rmondie | iTunes | 3 | 23-10-09 19:38 |
|
|