//

Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer

Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) je hebt ook nog SwapLibrary die doet het wel op 114...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 19-06-08, 23:24
iMario's schermafbeelding
iMario iMario is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.1.2
• 8.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: /SpringBoard
Berichten: 6.160
Standaard

je hebt ook nog SwapLibrary die doet het wel op 114
__________________
Game Center ID ORIONSFKNBELT
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 20-06-08, 10:05
DaveyY DaveyY is offline
• iOS 2.2.1
• 4.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 228
Standaard

wat is de source voor Swaplibrary?
  #43  
Oud 20-06-08, 10:32
croiman's schermafbeelding
croiman croiman is offline
Psycho iPhone Case Modder
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Twilight zone with Psycho's
Berichten: 3.370
Stuur een bericht via MSN naar croiman
Standaard

swaplibrary, swaptunes en swapphoto werken ook op 113 en 114.
zou geen probleem mogen geven.
__________________
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM.
Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more.
  #44  
Oud 23-06-08, 01:55
MrSmokeAlot MrSmokeAlot is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Terschelling
Berichten: 3
Standaard Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer

Ik heb een probleem namelijk dat mn pc gechrashed is. Nu is dat niet het grootste punt aangezien ik alles op mn iphone heb staan. Zoals ik hier al meer heb gelezen op het forum zijn er meerdere mogelijkheden om je bestanden zonder itunes van je iphone af te halen.

Ik heb 2 programma's gebruikt maar dat voldoet nog steeds niet:

IDump doet moeilijk omdat je een schijf van je iphone moet maken. In principe geen probleem alleen wel als je een andere pc gebruikt waar je iphone nog niet gesyncroniseerd mee was. Je krijgt als je je iphone via itunes op manueel wilt zetten de vraag of je je iphone wilt synchroniseren en dat wil je niet want dan verwijderd deze al je bestanden.

IPhoneBrowser: Wel lekker programma'tje alleen nu zit ik met een database van mn foto's.

Heeft iemand nog suggesties voor een programma'tje waarmee je je iphone niet als schijf hoeft aan te maken en die geen database maakt voor je foto's (ik heb het hier natuurlijk niet over de foto's van de camera)maar dat je die gewoon los hebt? Zou erg lekker zijn.

Gr Stef
  #45  
Oud 23-06-08, 10:19
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

Je krijgt eerst een preek dat je backups had moeten maken. Pc's kunnen stuk, gestolen of in brand vliegen.

Er is een programma, "SHH" als je dat installeert op je iphone kun je de iphone via je eigen Wi-Fi netwerk benaden en je kunt dan alles kopieren wat op de iphone staan. Dat staat hier ook wel beschreven. Er is een programma die dat zelfde via een kabel doet.
Op dit forum staat er genoeg over geschreven.
  #46  
Oud 23-06-08, 11:15
MrSmokeAlot MrSmokeAlot is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Terschelling
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor je reactie maar het gaat mij er vooral om dat ik dus alle foto's los krijg en niet in een database. Zal kijken of SHH dat kan.
  #47  
Oud 23-06-08, 14:59
Hunter's schermafbeelding
Hunter Hunter is offline
• iOS 6.0
• 6.0
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jan 2008
Locatie: Zandvoort
Berichten: 208
Stuur een bericht via MSN naar Hunter
Standaard

iPhone PC Suite 1.0.7.2
  #48  
Oud 23-06-08, 15:05
macfreaker's schermafbeelding
macfreaker macfreaker is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 14.0 beta
• iPadOS 14.0 beta
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Aalst(50.936242,4.025867)
Berichten: 2.168
Stuur een bericht via ICQ naar macfreaker Stuur een bericht via Instant Messenger naar macfreaker Stuur een bericht via MSN naar macfreaker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSmokeAlot Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie maar het gaat mij er vooral om dat ik dus alle foto's los krijg en niet in een database. Zal kijken of SHH dat kan.
Je kan gewoon met een (s)ftp inloggen op je iphone en dan onder /var/mobile/library je fotos terughalen naar je pc.
  #49  
Oud 23-06-08, 16:27
MrSmokeAlot MrSmokeAlot is offline
• iOS
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: Terschelling
Berichten: 3
Standaard

Bedankt voor jullie reacties maar ben er nog steeds niet uit. iPhone PC Suite 1.0.7.2 heb ik geprobeerd werkt in principe prima kan veel mee alleen hij kan alleen mn foto's eraf halen die ik zelf heb geschoten. Ik wil juist die foto's die ik er zelf op heb gezet via itunes. Dit kan wel via iPhone PC Suite alleen dan krijg je weer zo'n database en ik wil ze juist stuk voor stuk. Iemand nog een andere oplossing?
  #50  
Oud 23-06-08, 21:18
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MrSmokeAlot Bekijk bericht
Bedankt voor jullie reacties maar ben er nog steeds niet uit. iPhone PC Suite 1.0.7.2 heb ik geprobeerd werkt in principe prima kan veel mee alleen hij kan alleen mn foto's eraf halen die ik zelf heb geschoten. Ik wil juist die foto's die ik er zelf op heb gezet via itunes. Dit kan wel via iPhone PC Suite alleen dan krijg je weer zo'n database en ik wil ze juist stuk voor stuk. Iemand nog een andere oplossing?
Misschien moet je deze post eens lezen. Tansee iPhone Transfer Photo kan het voor je doen. Let op: er is een versie voor muziek én eentje voor foto's. De gemakkelijkste manier is het te kopen, dan kun je in één keer de hele zwik doen. Anders is het beperkter.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #51  
Oud 21-07-08, 13:07
a019113 a019113 is offline
• iOS 2.2
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 20
Question Windows en iTunes

hoi

heb is een vraagje ik zou graag mijn pc is een keer een format geven.
nu is mijn vraag als iTunes later terug installeer dan en in connect mijn iPhone terug aan iTunes alles wat ik op mijn iPhone heb staan van games en muziek da gaat hij dan toch niet verwijderen.
omdat mijn iTunes volledig leeg is dan.
wie kan mij daar iets over zeggen ben nog newbi gaat over de 3G

mvg Patrick
  #52  
Oud 21-07-08, 18:19
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Games kun je opnieuw downloaden vanuit de AppStore. Je hoeft betaalde apps niet opnieuw te betalen, iTunes onthoudt wat je hebt aangeschaft.

Vwb je muziek zijn er een paar mogelijkheden. Kopieer bijv. de map met muziek naar een aparte partitie (die je uiteraard niet formatteert) of externe HD. Mogelijk is ook Sharepod een optie om naderhand je muziek terug te kopiëren.
  #53  
Oud 21-07-08, 18:36
a019113 a019113 is offline
• iOS 2.2
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Belgie
Berichten: 20
Standaard

maar als ik nu de games al op mijn Iphone heb staan en als ik itunes op nieuw heb geinstalleerd blijven de games niet op mijn iphone staan als ik deze later terug koppel met itunes of verwijderd hij deze van mijn telefoon??
  #54  
Oud 02-08-08, 19:38
Mmore Mmore is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Oost-Souburg
Berichten: 18
Standaard Library

Hallo mede iPhone eigenaren ,

Ik ben in het bezig van zowel een notebook als een desktop. Tot nu toe heb ik alleen de iPhone hoeven te gebruiken op mijn notebook, omdat ik op vakantie was. Ik had dus wat nummers, foto's enzovoorts op mijn iPhone gezet vanaf mijn notebook.

Nu ik weer thuis ben en op mijn dekstop iTunes geinstalleerd heb wil ik graag dat iTunes alles overneemt van de iPhone, dus de foto's enzovoorts op de computer zet. (en in de Lirary!)

Heeft iemand enig idee of deze optie er is, en eventueel waar en hoe ik er gebruik van kan maken.

Voor de duidelijkheid, ik gebruik Windows XP en de laatste versie van iTunes (7.7?), net gedownload.
  #55  
Oud 06-08-08, 07:40
MGF MGF is offline
• iOS 3.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 23
Standaard

Hi Mmore,

Ik heb eigenlijk precies dezelfde vraag als jij, dus ik hoop dat ik mag mee doen ik je topic.

Ik heb een nieuwe Macbook en wil daar net als jij alles van mijn Iphone op zetten maar weet niet hoe en wil niet alles kwijt raken. Moet ik gewoon synchroniseren of moet ik de library importeren?
  #56  
Oud 06-08-08, 08:17
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Misschien is Tansee iets voor jullie? Heb je in ieder geval een basis. Let op, er zijn verschillende versies en om alle functionaliteit te gebruiken moet je ervoor betalen.
  #57  
Oud 22-08-08, 18:54
babette93 babette93 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.5
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Haarlem
Berichten: 4
Standaard Afspeellijst iPod naar iPhone..

Hallo!
Morgen ga ik mijn Iphone 3G kopen! Er ligt er al één voor mij klaar bij de belcompany, zo leuk!

Maar goed, ik heb dus een vraagje. Ik heb nu de iPod Video. Daar heb ik veel muziek op staan, maar die staat niet meer op mijn computer of in itunes zelf. Ik wil graag weten of ik afspeellijsten vanaf mijn iPod op mijn iPhone kan zetten.

alvast bedankt!
  #58  
Oud 22-08-08, 18:56
slodo slodo is offline
• iOS
 
Geregistreerd: Mar 2008
Berichten: 1.027
Standaard

nee, ik dat kan officeel niet, maar er is geloof ik een programma waar door je de afspeelijsten op je itunes kan zetten en dan kan syncroniseren met je iphone.
ik ga ff kijken of ik het kan vinden

  #59  
Oud 22-08-08, 19:39
truckdiver's schermafbeelding
truckdiver truckdiver is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 9.3.1
• 9.3.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Arendonk
Berichten: 2.510
Stuur een bericht via Instant Messenger naar truckdiver Stuur een bericht via MSN naar truckdiver
Standaard

of deze
__________________
at your service
  #60  
Oud 03-09-08, 15:36
bjf-europe bjf-europe is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 3
Standaard Muziek overzetten van IPhone naar PC

Mijn pc is gecracht zo ook mijn ITunes.

Ben nu een nieuwe pc aan het installeren met een nieuwe ITunes.

Hoe krijg ik nu mijn muziek en dergelijke die nu op de IPhone staan, terug op mijn nieuwe pc??
Reageren

Labels
itunes, limewire, tracks



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone inhoud overzetten naar lege itunes mmols iTunes 7 11-02-11 19:38
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad forum.bericht iTunes 3 03-08-10 16:43
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? walid_thaibokser iTunes 0 01-08-10 19:50
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes rmondie iTunes 3 23-10-09 19:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:28.