//

Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer

Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik denk dat ik het probleem wel weet... De iphone denkt dat het een andere computer/Itunes is dus hij blokeerd het synchroniseren. Geeft die daarvan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Desktop > iTunes
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #101  
Oud 20-08-09, 01:12
PeterTe PeterTe is offline
• iOS 7.1
• 7.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Nederland
Berichten: 285
Standaard

Ik denk dat ik het probleem wel weet... De iphone denkt dat het een andere computer/Itunes is dus hij blokeerd het synchroniseren. Geeft die daarvan ook een melding? zo ja dan is de enige optie om hem te herstellen en op die computer het weer te syncen. omdat je die vorige itunes(voor formateren) niet de meer hebt kun je het niet omzeilen
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #102  
Oud 20-08-09, 19:59
ilkaaay ilkaaay is offline
• iOS 4.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 7
Standaard

@Bruce, ja ik heb Itunes opnieuw geinstalleerd, hij zegt hetzelfde.

@Peter, wat jij beschrijft is mijn probleem. hij zegt dat mijn Iphone met een andere Itunes bibliotheek is gesynchroniseerd. Wat dus heel apart is want hij herkent de Ipod Nano wel.

Dus ik zou de Iphone na elke formatie van mijn computer moeten herstellen..?
Op alle liedjes,films en apps na gaan je tlf nr's dan ook allemaal weg?
  #103  
Oud 20-08-09, 20:39
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ilkaaay Bekijk bericht
dankje voor je reactie, ik snap wat jij bedoeld, dat je niet je liedjes naar een andere pc kan over zetten net als met een normale mp3 speler.

maar bij mij is de situatie nu zo, dat ik mijn eigen pc heb geformateerd en opnieuw heb geinstalleerd. nu herkent hij mijn eigen pc niet.

terwijl hij mijn ipod nano wel herkent na de formatie van m'n computer.

hoe kan ik ervoor zorgen dat m'n computer de iphone ook weer herkent?
Ik kan nog steeds geen gratis software vinden, maar je kan in ieder geval Tansee gebruiken om een backup van je iPhone te maken. Daarna iPhone via iTunes formatteren en restoren etc, dan kan de backup van Tansee daarna weer terug. Wat omslachtig, maar is niet anders.
  #104  
Oud 06-09-09, 18:38
De Wonderkwast De Wonderkwast is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Angry Foto's van iphone naar pc!!!!

Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen met het wel vaak voorkomende probleem in verschillende forums!

Ik kon altijd mijn gemaakte foto's van iphone naar mijn pc krijgen. In eens uit het niets als ik mijn iphone aansluit lukt dit niet meer.

Ik heb alles geprobeerd:
- Automatische pop up komt niet meer op!
- In mijn computer vindt ik mijn iphone niet!
- mijn itunes werkt gewoon heel goed!

Kan iemand mij hiermee helpen. Ik heb geen zin om iedere keer mijn foto's te mailen naar mijn pc.

Alvast dank!
  #105  
Oud 06-09-09, 19:03
Pascal717's schermafbeelding
Pascal717 Pascal717 is offline
• iOS 10.2
• 10.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Overpelt (België)
Berichten: 582
Stuur een bericht via MSN naar Pascal717
Standaard

Je kan eens proberen naar een herstelpunt van een paar dagen geleden te gaan. Wat je ook kan proberen is Apple Mobile Device Support te verwijderen, dat kan ook al helpen.
__________________
iPhone 8 Space Grey - iPad Pro 9,7" - Apple Watch Sport 42mm
  #106  
Oud 06-09-09, 19:18
De Wonderkwast De Wonderkwast is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pascal717 Bekijk bericht
Je kan eens proberen naar een herstelpunt van een paar dagen geleden te gaan. Wat je ook kan proberen is Apple Mobile Device Support te verwijderen, dat kan ook al helpen.
Wat is Apple Mobile Device Support? Hoe kan ik dit verwijderen? Ik heb hier namelijk geen verstand van!

thanks!
  #107  
Oud 07-09-09, 19:50
tulip18's schermafbeelding
tulip18 tulip18 is offline
• iOS 8.1.1
• 8.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Oostende; België
Berichten: 195
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De Wonderkwast Bekijk bericht
Hallo allemaal,

Wie kan mij helpen met het wel vaak voorkomende probleem in verschillende forums!

Ik kon altijd mijn gemaakte foto's van iphone naar mijn pc krijgen. In eens uit het niets als ik mijn iphone aansluit lukt dit niet meer.

Ik heb alles geprobeerd:
- Automatische pop up komt niet meer op!
- In mijn computer vindt ik mijn iphone niet!
- mijn itunes werkt gewoon heel goed!

Kan iemand mij hiermee helpen. Ik heb geen zin om iedere keer mijn foto's te mailen naar mijn pc.

Alvast dank!


Dit al geprobeerd???

Open Windows Fotogalerie.
Dan in het menu "bestand" kies je "van camera of scanner importeren"
Succes
  #108  
Oud 08-09-09, 16:27
De Wonderkwast De Wonderkwast is offline
• iOS 3.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 4
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tulip18 Bekijk bericht
Dit al geprobeerd???

Open Windows Fotogalerie.
Dan in het menu "bestand" kies je "van camera of scanner importeren"
Succes

Helaas, dit heb ik geprobeerd maar dit lukte ook niet!!

Maar toch bedankt!
  #109  
Oud 13-09-09, 19:38
Hoton Hoton is offline
• iOS 2.1
• 8.0 beta
• Besturingssysteem: Chrome OS
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: GB
Berichten: 80
Stuur een bericht via ICQ naar Hoton Stuur een bericht via Instant Messenger naar Hoton Stuur een bericht via Yahoo naar Hoton
Standaard iPod films naar Pc ?

ik heb per ongeluk mijn pc geformeteerd,dus alle muzieks en videos weg,maar op mijn iphone belangrijkste videos nog staan,hoe kan ik ipod videos naar mijn pc terug zetten?
  #110  
Oud 05-10-09, 17:09
Bart013 Bart013 is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 23
Standaard Muziek van iPhone exporteren

Ik heb enkele dagen geleden Windows 7 op mijn laptop gezet, en ben daarbij perongeluk al mijn muziek kwijt geraakt. Nu heb ik mijn iPhone nog steeds niet aan mijn computer gehangen, puur omdat ik bang ben dat iTunes dan gaat synchroniseren en de muziek eraf haalt.

Is het mogelijk om de muziek van mijn iPhone te kopieeren naar mijn computer? Via iTunes of desnoods een ander programma, ik heb er toch een jailbreak op zitten. Dan heb ik ook meteen al mijn muziek terug op mijn computer.

Alvast bedankt
  #111  
Oud 05-10-09, 17:10
De Generaal's schermafbeelding
De Generaal De Generaal is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2009
Berichten: 1.804
Standaard

SharePod

Freeware, en erg gebruiksvriendelijk.
  #112  
Oud 07-10-09, 14:12
strikke strikke is offline
• iOS 3.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 4
Standaard

Thanks Generaal, ik was hier ook naar opzoek! Vanavond even testen
  #113  
Oud 13-10-09, 00:14
Sharky Sharky is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 39
Standaard Foto's Backup maken...

Ik ben in het bezit van een 3GS met jailbreak en heb nu een vervelend probleem. Ik heb honderden foto's op mijn telefoon staan die ik daar via iTunes op heb gezet. Deze foto's worden via iTunes gesynced en komen dus niet op de filmrol.
Nu is mijn computer waarmee ik altijd via iTunes sync gecrashed. Het lijkt nu onmogelijk om deze foto's eraf te halen want als ik met een andere PC met iTunes wil syncen, dan wil hij alles wissen omdat het oorspronkelijke bronbestand (de foto's op mijn HD van mijn gecrashde PC) niet meer aanwezig zijn. Vervelend probleem dus, want ik wil al deze foto's graag terug hebben! Let op, het betreft dus niet de foto's op de filmrol, want deze kun je als drive benaderen om ze er zo af te halen...

Wie weet een tooltje om de fotobestanden alsnog van mijn iPhone te kunnen downloaden? Het zijn er honderden, dus het is geen optie om ze een voor een naar mezelf te mailen...

Ik hoor heel graag!

Sharky
  #114  
Oud 13-10-09, 07:30
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Je hebt een jailbroken iPhone, dan zou het via SSH of USB moeten kunnen. Zoek eens op het forum of er niet al iemand anders de juiste lokatie van de fotobestanden heeft gevonden (Wiki?).

Een (betaalde) mogelijkheid is Tansee; de trial geeft je de mogelijkheid een paar foto's te 'halen', met de volledige versie kun je alles overzetten.
__________________
=> geen vragen via PB svp Zoeken op het forum geen vragen via PB svp <=
  #115  
Oud 13-10-09, 17:22
Sharky Sharky is offline
• iOS 4.3.4
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2009
Berichten: 39
Standaard

Thanks! Tansee did the thrick, want naast de standaard CameraRoll, kun je hiermee ook bij de andere fotobestanden! Ik heb de volledige versie gekocht!

Nu nog een programma waarmee je IPA bestanden kunt backuppen, rechtstreeks vanaf de iPhone...
  #116  
Oud 13-10-09, 18:40
ButcherJF's schermafbeelding
ButcherJF ButcherJF is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.2
• iPadOS 16.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Er gaat niets boven Groningen
Berichten: 3.580
Standaard

Voor de programma's op je iPhone is het eigenlijk veel gemakkelijker: aan iTunes hangen, rechtsklikken op het iPhone-icoon en in het dan verschijnende menu kiezen voor Programma's overzetten (oid).
  #117  
Oud 22-10-09, 22:24
Rens- Rens- is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 8
Angry inhoud iPhone overzetten naar nieuwe PC

Ik heb al rondgezocht op het forum hier, maar heb niks kunnen vinden. Mocht het er toch staan, excuses.

Recent is mijn PC overleden en ik ben nu overgeschakeld naar m'n latop. Hier heb ik ook iTunes geïnstalleerd en ik ging er vanuit dat ik de inhoud van m'n iPhone hier wel hier op kon plaatsen via iTunes, maar helaas, dat gaat blijkbaar niet zo gemakkelijk. Ook staat er het nodige op aan muziek op m'n iPhone die ik niet 1-2-3 terug ga vinden.

Op internet heb ik al rondgezocht naar een programma om de media er af te halen, maar dat zijn vooral betaalde programma's en het lijkt me stug dat dat de enige oplossing is.

iTunes herkent nu wel m'n telefoon, maar lijkt niet te zien wat er aan media en apps opstaat.

Dus, om alles bondig samen te vatten, hoe kan ik de complete inhoud van m'n iPhone op m'n laptop gezet krijgen zodat ik 'm daarna weer kan gebruiken zoals eerst?

Alvast bedankt!
  #118  
Oud 24-10-09, 10:26
Rens- Rens- is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 8
Standaard

Heel fijn dat het zo goed gelezen wordt! Maar ik zou het nog relaxter vinden als iemand enig idee heeft!
  #119  
Oud 24-10-09, 10:44
Michel15's schermafbeelding
Michel15 Michel15 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 7.0.3
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2009
Locatie: Grinslân
Berichten: 1.309
Standaard

Je apps moet je over kunnen zetten dmv de optie "aankopen overzetten'

Heb je dat al geprobeerd ?

Met de media is volgens mij de iTunes bibliotheek leidend, maar ik heb zelf nog nooit muziek teruggezet op een andere pc
__________________

  #120  
Oud 24-10-09, 12:49
Rens- Rens- is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Den Bosch
Berichten: 8
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michel15 Bekijk bericht
Je apps moet je over kunnen zetten dmv de optie "aankopen overzetten'

Heb je dat al geprobeerd ?

Met de media is volgens mij de iTunes bibliotheek leidend, maar ik heb zelf nog nooit muziek teruggezet op een andere pc
Dankje voor je reactie!

Ik heb het al geprobeerd om dat te doen, het lijkt echter niet te werken want het verschijnt niet op m'n iPhone. Wél krijg ik het aankoopbewijs van iTunes gemaild.
Reageren

Labels
itunes, limewire, tracks



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iphone inhoud overzetten naar lege itunes mmols iTunes 7 11-02-11 18:38
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad forum.bericht iTunes 3 03-08-10 15:43
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? walid_thaibokser iTunes 0 01-08-10 18:50
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes rmondie iTunes 3 23-10-09 18:38

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:35.