Inhoud iPhone overzetten naar nieuwe computer discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Rens- Dankje voor je reactie! Ik heb het al geprobeerd om dat te doen, het lijkt echter niet te werken want ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Muziek kan je naar je pc overzetten met Sharepod.
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Volgens mij bedoelen we hetzelfde, maar zeggen we iets anders Aankopen overzetten werkt alleen van de iPhone naar de PC/MAC Als ik jouw verhaal lees heb jij een App gedownload op de PC/MAC, die krijg je op je iPhone middels synchroniseren. De oplossing voor je muziek staat hierboven, dus dan moet alles lukken. Succes |
|
|||
|
|||
Sharepod heeft in ieder geval gewerkt, bedankt!
Synchroniseren zou er inderdaad voor moeten zorgen dat het overgezet wordt, zo doe ik het normaal immers ook. Inmiddels ziet iTunes de apps die reeds op m'n iPhone staan ook, maar als ik op sync click vraagt-ie of ik het wel zeker weet, aangezien alle apps vervangen zouden worden door de apps "in deze iTunesbibliotheek staan". Ik vraag me af in hoevere dit ook invloed heeft op SMS-jes en notities die m'n iPhone rijk is! Enerzijds lijkt het me dat het niks uitmaakt, aangezien hij alle informatie van deze iPhone gehaald moet hebben, maar ik kan er ook ver naast zitten... |
|
||||
|
||||
Citaat:
Je moet echt 'aankopen overzetten' selecteren onder Bestand in iTunes, dan moet het goed gaan. |
|
|||
|
|||
Dat klopt, maar als ik nu onder "Devices" kijk bij "iPhone van" dan is alles onder bijv. Applications of Movies greyed-out, als ik het aanklik krijg ik die melding. En aangezien ik in die library de dezeflde dingen heb als op m'n iPhone... kan het kwaad? Anders zou ik geen idee hebben hoe ik het op moet lossen.
|
|
||||
|
||||
Als jij zeker weet dat op zowel je PC als je iPhone dezelfde apps staan, dan zou het goed moeten gaan
|
|
|||
|
|||
Pc opnieuw geinstalleerd wat nu met iphone?
Ik heb me pc opnieuw geinstalleerd...
Maar als ik nu me iphone wil syncen dan zegt hij dat ik alles kwijt ben... Nou vind ik muziek en fotos niet erg maar me contacten wel... Wist hij nou ook me contacten als ik me iphone sync en is er geen mogelijkheid me apps over te zetten? Wie kan mij helpen |
|
||||
|
||||
Je hebt je PC geformatteerd etc? Dan is dus je iTunes library weg en alle gegevens. iTunes ziet je iPhone nu als nieuw. Syncen wist inderdaad alles van je iPhone. Heb je geen backup van je iTunes bestanden?
Als je met outlook je contacten en agenda hebt gesynct kun je deze wel importeren natuurlijk. SMS en bel historie is weg helaas... Apps opnieuw installeren, je 'koopt' ze opnieuw maar dit is 'gratis'. Volgende keer dus even de rust nemen om backups te maken! Citaat:
|
|
|||
|
|||
Misschien kan je je gegevens van je iphone naar de pc overzetten als je de computer in itunes authoriseerd (onder menukopje store). Je kan dan in iedergeval met je rechtermuisknop op je iphone klikken en kiezen voor 'transfer purchases' (aankopen overzetten). Je hebt dan in ieder geval je programmas weer in de pc staan. Voor muziek zijn er wel programmatjes die muziek van je iphone af kunnen halen (even google-en). Wat betrfet de contacten kan ik mij herinneren dat ik de eerste keer dat ik mijn iphone aansloot een keuze kreeg van hoe ik mijn contacten wilde syncen en daar zat ook de optie 'merge' bij.
|
|
||||
|
||||
// Discussies samengevoegd.
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
|||
|
|||
muziek en foto's op van iphone op pc zetten
Hallo allen,
weet misschien iemand van jullie, hoe ik mijn muziek en mijn foto's vanaf mijn iphone op de computer kan zetten, dit vraag ik omdat ik mijn pc heb gereset en ben vergeten een back up te maken van de foto's en muziek die erop stond, maar dus deze foto's en muziek staan wel op mijn iphone... Kan iemand helpen? Gr, bas |
|
|||
|
|||
Als je hem aan iTunes koppelt en manueel synchroniseren kiest kun je vervolgens je foto's er gewoon afhalen.
Via iTunes kun je geen muziek van iPhone naar pc kopieren (ook wel logisch, dan is het idee achter de iTunes Store meteen nutteloos geworden). Hier zijn echter wel andere programma's voor om dat te doen. edit Kijk anders even naar het programma Tansee Laatst gewijzigd door evmw; 27-10-09 om 23:30. |
|
||||
|
||||
De foto's kan je gewoon zien via de Verkenner, je muziek kan je van je iPhone halen met Sharepod. Tansee is echter ook zeer mooi.
|
|
|||
|
|||
Ja via verkenner, krijg ik alleen mijn GEMAAKTE foto's te zien, en niet de foto's die ik er al op had gezet eerst... en tansee kan mijn iphone niet vinden...
wat anders misschien?? |
|
||||
|
||||
Uit een ander topic:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ja mijn gemaakte foto's staan daarin... die heb ik al, maar ik bedoel, ik wil nog de foto's hebben die ik eerst ook had, die ik niet gemaakt heb met de iphonecamera...
weet je misschien niet een programma(vanaf een site) , waarmee ik volledig mijn foto's en muziek over kan zetten op de pc?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Laatst gewijzigd door WDS001; 28-10-09 om 16:15. Reden: link toegevoegd |
|
||||
|
||||
probeer eens diskaid te downloaden en dan te zoeken op je iPhone
|
Labels |
itunes, limewire, tracks |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone inhoud overzetten naar lege itunes | mmols | iTunes | 7 | 11-02-11 19:38 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
Foto's van de computer naar de iphone 4 overzetten ? | walid_thaibokser | iTunes | 0 | 01-08-10 19:50 |
muziek overzetten naar me nieuwe computer op itunes | rmondie | iTunes | 3 | 23-10-09 19:38 |
|
|