Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Wiki - Handleidingen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Thumbs up

Oplossing error 1011 melding iTunes

Voor al diegenen die de foutmelding error 1011 krijgen in iTunes na een restore. Dit is wellicht een oplossing.

In tegenstelling van mijn eerdere gids is dit tot nu toe de beste oplossing voor het 1011 probleem.
Het is niet je comboard wat kapot is maar de bootloader is kapot. Ik kwam er achter door de sdk van apple waar ik probeerde de fw te herstellen. Aan het einde van het proces, waar de baseband wordt geupdate, kreeg ik de error bootloader is to old, update the bootloader to a newer version 18 or higher.
Nou da's lekker kan je niks meer met je iphone, geen Wi-Fi, imei etc. De baseband erasen helpt dan niet want de bootloader is rot dus zal er niets naar de iphone geschreven worden. Ook de booloader flashen werkt niet want de oude bootloader wordt niet herkend.

Dit heb ik gedaan:
De iphone in de vriezer gedaan voor zo'n 24 uur.
Zo gaat de batterij volledig leeg.
Je kan je iphone in een zak doen en gerust in de vriezer leggen.

Eenmaal uit de vriezer, de iPhone nog een dag of vier laten liggen zodat de batterij zeker leeg is.

Zet hem af en toe aan zodat de batterij volledig leeg is.

Na een dag of vier ben ik de iPhone gaan herstellen met de laatste 2.0 versie (zoek even op een piraten baai).

Ik kreeg na het herstel nog steeds de foutmelding 1011.

Daarna heb ik de iphone in dfu gezet en heb de iPhone hersteld met 111.

Na het herstel kreeg ik niet meer de foutmelding 1011 maar 1015.

Die heb ik eruit gekickt met ziphone (voor de rest ziphone links laten liggen want de meeste mensen die ziphone hebben gebruikt kregen het 1011 probleem, niet eens direct maar soms pas een maand later).

Nadat hij uit de recovery was gekicked had ik op de iPhone weer een imei en maakte weer geluid.

Daarna gerestored naar 114 en gepowned. iPhone werkt weer en alles kan er mee gedaan worden.

Hierna werkt de iPhone weer gewoon en kan weer bellen Wi-Fi is terug etc.

Succes ermee. Ik hoop dat het werkt.

Created by Michael, 18 May 2008 at 14:44
Last edited by Michael, 9 April 2010 at 05:58
Last comment by Thibaut004 on 23 September 2009 at 14:13
5 Comments, 8.863 Views
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Pagetools
Zoek in deze page

Regels voor berichten
You may not create new articles
You may not edit articles
You may not protect articles