aps ontwikelen op windows hoe ? discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) kan iemand mij aub uitleggen hoe ik de software voor apps te ontwikelen kan instaleren op windows 8 aub ben al paar weken bezig met ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
aps ontwikelen op windows hoe ?
kan iemand mij aub uitleggen hoe ik de software voor apps te ontwikelen kan instaleren op windows 8 aub ben al paar weken bezig met tutorials en dergelijke te volgen maar krijg die GNU er ni op mijne pc
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
PhoneGap | Home |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Xamarin, of monotouch
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee hoor tegenwoordig niet meer. ik ken mensen die hier mee werken en geen Mac hebben: Xamarin for Visual Studio: One solution for iOS, Android and Windows
|
|
|||
|
|||
Je moet wel even heel goed de beschrijving lezen:
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Dat bouwen kun je soms ook uitbesteden, met een dienst zoals Adobe die bij PhoneGap aanbiedt:
https://build.phonegap.com/
|
|||
|
|||
Als je de app vervolgens aanbiedt aan de Apple App Store, zul je toch weer een mac moeten hebben..
|
|
|||
|
|||
VMware installeren en daar Mac OS X in zien te krijgen. Weet alleen niet of het volgens de licentieovereenkomst van Apple mag.
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Alle Aps op IOS 6.1.4 Geupdate | uitsmijter | iTunes | 3 | 19-09-13 15:15 |
iPhone: Terugzetten van aps na jailbreak. | yns | Jailbreak | 1 | 21-12-10 11:04 |
update aps via pc | silvolde1 | iPhone Apps | 4 | 13-05-10 17:38 |
iPhone: Hoe kan ik 2.1 pwnen op Windows. | Timmeh..! | Jailbreak | 14 | 19-09-08 15:41 |
|
|