Apple TV 3 + Jailbreak 5.0 discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb vandaag me Apple TV 3 ontvangen. Hierop zit FW 5.0 Deze is nog niet te jailbreaken? En weet iemand hoe de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Apple TV 3 + Jailbreak 5.0
Beste mensen,
Ik heb vandaag me Apple TV 3 ontvangen. Hierop zit FW 5.0 Deze is nog niet te jailbreaken? En weet iemand hoe de Thuisindeling werkt? Kan je alleen Fotos delen? geen Filmen? Ik dacht alles in je iTunes Bib kan je delen via Apple TV op je HDTV.. Heb ik dat mis? Ik heb een mkv film op mijn pc, kun je dat niet streamen naar me ATV3 en dan me me HDTV ?? ik heb een paar fotos toegevoegd.
iPhone 5s 64GB Gold 8.3 / Apple TV 3 8GB Black 7.2 no JB / Apple Watch Sport 38mm Silver Laatst gewijzigd door scoop1; 28-03-12 om 20:03. Reden: foto toegevoegd |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Rechts onder de appletv selecteren als je een film in itunes speelt, ken je kiezen.
|
|
|||
|
|||
Geen jailbreak mogelijk voorlopig
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
mkv even omzetten mbv handbrake
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Met een ATV 2, die gejailbreakt is, is het wel mogelijk om mkv-bestanden te streamen via bv XBMC (zie ook antwoord Timosha)
|
||||
|
||||
Nee dat staat er toch al.
En Ja dan wel. Op site van firecore staat, AppleTV 3 update coming soon! |
|
|||
|
|||
Ik las dit vanmorgen twitter:
RT @koningweblog: Hear, Hear! Er hangt een #jailbreak voor de nieuwe #appletv in de air. Jailbreaking Tool For The Latest Apple TV 1080p Is On Its Way | JailbreakUntethered Followtip: @koningweblog |
|
|||
|
|||
Inderdaad gaat niet meer lang duren..
|
|
|||
|
|||
Hoi allemaal,
Ik kijk uit naar de jailbreak zoals velen hier. Ik hoop morgen de apple tv 3 te ontvangen en vraag me iets af: Met een Apple tv ivm iPad 2/3 kun je in miror het scherm van je iPad op de tv krijgen (AirPlay). Nu is er nog geen jailbreak voor de Apple tv maar wel voor de iPad dus heb ik xbmc geïnstalleerd . Zou het mogelijk zijn om de Miror aan te zetten en dan xbmc (films) te streamen naar de pc? |
|
|||
|
|||
Ik heb even een vraagje, ik heb een Synology DS211, waar al mijn media op staat. Als de ATV3 straks te jaibreaken is, hoe kan ik mn media dan het beste streamen?
Ik wilde graag Plex gebruiken, maar dat blijkt niet mogelijk te zijn, aangezien ik plex niet op mn Synology DS211 kan installeren (of ik doe wat fout). Als de ATV3 te jailbreaken is zou XMBC ook een oplossing zijn, en is dan airplay nog te gebruiken op de ATV??? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik ging er vanuit dat plex zowel op de server moest staan als op de ATV. Dus als ik Plex op de Apple TV installeer (als ie dus gejailbreakt is) dan kan ik direct vanuit mn nas media afspelen?
Kan het dan ook full HD? want mn nas is een synology DS211 1,6 ghz...... ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 31 maart 2012 om 16:32 ---------- ja dat lijkt mij ook... Ik zie op de site van Plex dat er voor synology nas servers minimaal een 2,6ghz processor nodig is voor full hd. Mijn DS 211 heeft slechts 1,6 ghz. dus dat gaat dan niet werken....Als ik al plex op mn ds211 geiinstalleerd krijg, want dat lukt dus ook niet.... Zijn er dan nog andere mogelijkheden om mn nas content (full HD) af te spelen op mn apple tv 3 straks? |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|