Apple tv2 werkt niet discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Apple tv2 geeft geen beeld op Panasonic tv ( hdmi) maar wel op LG tv , hdmi ingangen tv met Apple tv3 getest en werkt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Apple tv2 werkt niet
Apple tv2 geeft geen beeld op Panasonic tv ( hdmi) maar wel op LG tv , hdmi ingangen tv met Apple tv3 getest en werkt gewoon ... Iemand een idee hoe dit kan ...
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niet de juiste HDMI ingang gekozen?
Bassmanjunior
|
|||
|
|||
Apple tv heeft het meer dan een jaar gedaan op deze tv , maar opeens werkt het niet meer ...
Inmiddels ook al op Mac aangesloten en opnieuw ingesteld , helaas werkt dit ook niet. |
|
|||
|
|||
Doet hij het op dit moment wel op een andere tv?
Bassmanjunior |
|
|||
|
|||
Ja op een LG tv gewoon via HDMI ...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb geen update uitgevoerd , Apple Tv 2 werkt gewoon op mijn LG TV ... iedergeval bedankt voor jullie reacties..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
apple tv2 niet meer te herstellen? | fiestaboyke | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 14-03-13 10:03 |
Apple TV2 ziet Mac niet | Enzo027 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 18-02-13 12:15 |
Zipfile krijg ik niet op apple tv2 icemovies | pikkesteinnl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 22 | 13-01-12 20:52 |
Apple tv2 is niet herkenbaar | roderick | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 13-07-11 18:05 |
iPhone 4 => Uitzending gemist werkt niet met airplay naar Apple tv2 | meyerk | iPhone algemeen | 4 | 11-03-11 00:29 |
|
|