apple tv2 niet meer te herstellen? discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Gisteren deed mijn apple tv2 raar, daarom dat ik hem eens opnieuw wou herstellen. Eens aangesloten aan mijn PC en itunes geopend zei hij dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
apple tv2 niet meer te herstellen?
Gisteren deed mijn apple tv2 raar, daarom dat ik hem eens opnieuw wou herstellen. Eens aangesloten aan mijn PC en itunes geopend zei hij dat ik hem moest herstellen ... Heb ik dan maar gelijk gedaan, beter gezegd, geprobeerd ... Hij download de software wel maar elke x krijg ik een foutmelding :
De Apple TV Apple TV kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (-1) Iemand ideetjes waaraan dit kan liggen en het opgelost kan worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
probeer het eens op een andere computer? Weet niet hoe dat zit met apple tv's maar met mn iphone helpt dat wel.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tis gelukt met een andere pc, toch vreemd dat dit ineens wel gaat op een andere pc maar niet op m'n eigen ...
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV2 ziet Mac niet | Enzo027 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 15 | 18-02-13 12:15 |
Apple tv2 doet niets meer na software update in nitro | greenways1802 | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 5 | 06-07-12 00:29 |
Zipfile krijg ik niet op apple tv2 icemovies | pikkesteinnl | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 22 | 13-01-12 20:52 |
Apple tv2 is niet herkenbaar | roderick | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 13-07-11 18:05 |
mijn iphone 3gs start niet meer op apple tekentje blijft staan en herstellen luktniet | ceyhun27 | iPhone algemeen | 1 | 24-12-10 20:04 |
|
|