Zipfile krijg ik niet op apple tv2 icemovies discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Wie kan me helpen!! Ik krijg het zip bestand niet op me apple tv 2 gezet om icemovies te installeren. Heb het zip bestand ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zipfile krijg ik niet op apple tv2 icemovies
Hallo,
Wie kan me helpen!! Ik krijg het zip bestand niet op me apple tv 2 gezet om icemovies te installeren. Heb het zip bestand wel op me imac staan. Maar hoe nu verder? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij wil het ook niet echt lukken . heb een imac en een windhoos met win7 erop. Heb het op verschillende manieren geprobeerd waaronder terminal en putty. Het wil maar niet lukken . Zal wel wat verkeerd doen denk ik :-( ben er toch al een paar dagen mee bezig en google staat helemaal op tilt bij mij van het zoeken hihihi. Wat de Apple tv aangaat ben ik nog een dummie, heb hem net een week
alvast bedankt voor de reactie |
|
|||
|
|||
Download het programma winscp, daarmee kan je de icefilms zip op je apple zetten.
|
|
|||
|
|||
met de imac gebruik je filezilla
ipadres van je apple tv invullen en poort 22 selecteren. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hallo Rolco
Bedankt voor je reactie ik heb winscp geprobeerd. Heb dan ook verbinding met de atv, alleen moet steeds een wachtwoord invullen. En heb geen idee wat het wachtwoord is. Jij een idee |
|
||||
|
||||
alpine
is standaard wachtwoord |
|
|||
|
|||
Heb intertussen de zipfile via Winscp op de atv kunnen zetten.
Nu probeer ik de zip file te installeren maar hij installeer niks. heb diverse maal opnieuw de zip file opnieuw gedownload en er nieuw op gezet. Wat doe ik fout?? |
|
|||
|
|||
Inderdaad, je ziet het niet echt 'installeren'. Je ziet het in 'Get Add ons' folder verschijnen. De file heet Anarchintosh en als het goed is moet het enabled zijn. Zo ja, moet je je Apple TV herstarten (ik trek de stroom stekker uit) en xbmc openen. Dan moet het functioneren.
|
|
|||
|
|||
Help Help
Ben nu al 3 avonden bezig om icemovies op me atv te krijgen. De stappen vanaf het zipfile installeren. 1) Install from zip file 2) Var/mobile/media en dan zie ik repository.googlecode.sparetime.zip staan. 3) Ga naar dit bestand en klik op ok (ps hij installeerd dan niks). 4) Get Add oss zie ik anarchintosh addons wel staan. maar niet enabled. 5) klik op ok (ps hij installeerd dan ook niks. Dus icemovies zie ik nergens bij staan wat ik ook doe. Wie o Wie kan me helpen hiermee?? |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Je moet de zip file eerst installeren. Zet atv2 aan, dan naar xbmc, settings, aaddons manager. Daar moet ie bijstaan, selecteren, installeren. Na installatie is de icefilms te vinden bij video/addons
|
|
||||
|
||||
Citaat:
http://code.google.com/p/anarchintos...1.zip&can=2&q= |
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt voor de reactie |
|
|||
|
|||
Het is me gelukt om icemovies te installeren!!!
Naar de atv in itunes gereset te hebben en opnieuw de jealbreak erop. Is het me uiteindelijk gelukt. Ben hier al 5min een dansje aan het doen. Yes Eindelijk THANX ALL |
|
|||
|
|||
Krijg het nog steeds niet voor elkaar ik heb het bestand binnen gehaald alleen is het geen zip. Heb het ingepakt als zip en in de map geplaatst maar. Wanneer ik ernaar toe ga via aptv zie ik het staan en installeer het. Na herstart zie ik het niet staan het was alweer 02:00 uur vannacht en had me dus verslapen.
Wie kan, zou me willen helpen? Alvast bedankt voor de reacties |
|
||||
|
||||
Safari pakt bij jou waarschijnlijk automatisch de zip file uit na het downloaden.
Ze die instelling uit of gebruik een andere browser hiervoor. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Chrome gebruiken om de zip bestand binnen te halen
|
|
|||
|
|||
of uitzetten dat tie de zip na downloaden gelijk uitpakt
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple TV: Apple TV2 untethered jb for 4.4.4 also? | TPA | Jailbreak | 6 | 02-01-12 21:28 |
ik blijf maar bij mijn niet gejailbreakte apple tv2 | peterksr | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 23-10-11 16:40 |
Apple tv2 is niet herkenbaar | roderick | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 1 | 13-07-11 18:05 |
iPhone 4 => Uitzending gemist werkt niet met airplay naar Apple tv2 | meyerk | iPhone algemeen | 4 | 11-03-11 00:29 |
Apple TV: Redsnow Apple TV2 | haroldv | Jailbreak | 2 | 30-01-11 22:49 |
|
|