iPhone 4 => Uitzending gemist werkt niet met airplay naar Apple tv2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Na de update gisteravond naar iOS 4.3 voor mijn iPhone 4 even getest of ik nu ook het beeld naar apple tv2 kon streamen, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 => Uitzending gemist werkt niet met airplay naar Apple tv2
Hoi,
Na de update gisteravond naar iOS 4.3 voor mijn iPhone 4 even getest of ik nu ook het beeld naar apple tv2 kon streamen, maar helaas.... Ik hou alleen de mogelijkheid om het geluid te streamen, wat hij ook doet. Met YouTube werkt het wel (voorheen ook al). Ik heb ook de Apple TV2 van de laatste update voorzien (4.3 / 8F191M). Iemand een idee wat ik fout doe, of werkt het alleen met de Ipad? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Middels de iPad werkt het wel. Maar alleen via de website. |
|
|||
|
|||
Oke, dan wordt het nog 2 weekjes wachten op de nieuwe iPad 2, dan gaat dat ook werken.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb nu nog geen iPad en wacht op iPad versie 2 die 25 maart op de Nederlandse markt volgens de berichten
iPad 2 aangekondigd door Apple, vanaf 11 en 25 maart verkrijgbaar - iPad - iPadclub |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
airplay, uitzending gemist op apple tv | parrish | Apple TV - 1e generatie | 11 | 30-05-11 09:28 |
uitzending gemist: video player werkt niet (meer) | reprise3 | iPhone Apps | 2 | 11-04-10 11:49 |
Uitzending gemist werkt niet meer | reprise3 | iPhone Apps | 1 | 08-04-10 09:56 |
|
|