//

iPhone 4 => Uitzending gemist werkt niet met airplay naar Apple tv2

iPhone 4 => Uitzending gemist werkt niet met airplay naar Apple tv2 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Na de update gisteravond naar iOS 4.3 voor mijn iPhone 4 even getest of ik nu ook het beeld naar apple tv2 kon streamen, ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 10-03-11, 16:28
meyerk meyerk is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Question iPhone 4 => Uitzending gemist werkt niet met airplay naar Apple tv2

Hoi,

Na de update gisteravond naar iOS 4.3 voor mijn iPhone 4 even getest of ik nu ook het beeld naar apple tv2 kon streamen, maar helaas.... Ik hou alleen de mogelijkheid om het geluid te streamen, wat hij ook doet. Met YouTube werkt het wel (voorheen ook al). Ik heb ook de Apple TV2 van de laatste update voorzien (4.3 / 8F191M). Iemand een idee wat ik fout doe, of werkt het alleen met de Ipad?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 10-03-11, 22:36
awdehaan awdehaan is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meyerk Bekijk bericht
Hoi,

Na de update gisteravond naar iOS 4.3 voor mijn iPhone 4 even getest of ik nu ook het beeld naar apple tv2 kon streamen, maar helaas.... Ik hou alleen de mogelijkheid om het geluid te streamen, wat hij ook doet. Met YouTube werkt het wel (voorheen ook al). Ik heb ook de Apple TV2 van de laatste update voorzien (4.3 / 8F191M). Iemand een idee wat ik fout doe, of werkt het alleen met de Ipad?
Het werkt nog niet middels de applicatie. Wellicht komt er een update van de app. De applicaties moeten er namelijk geschikt voor worden gemaakt om de video ook te kunnen laten streamen.
Middels de iPad werkt het wel. Maar alleen via de website.
  #3  
Oud 10-03-11, 23:09
meyerk meyerk is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard

Oke, dan wordt het nog 2 weekjes wachten op de nieuwe iPad 2, dan gaat dat ook werken.
  #4  
Oud 10-03-11, 23:15
awdehaan awdehaan is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 43
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door meyerk Bekijk bericht
Oke, dan wordt het nog 2 weekjes wachten op de nieuwe iPad 2, dan gaat dat ook werken.
Hoe bedoel je met de iPad 2?
  #5  
Oud 10-03-11, 23:29
meyerk meyerk is offline
• iOS 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 3
Standaard

Heb nu nog geen iPad en wacht op iPad versie 2 die 25 maart op de Nederlandse markt volgens de berichten

iPad 2 aangekondigd door Apple, vanaf 11 en 25 maart verkrijgbaar - iPad - iPadclub
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
airplay, uitzending gemist op apple tv parrish Apple TV - 1e generatie 11 30-05-11 08:28
uitzending gemist: video player werkt niet (meer) reprise3 iPhone Apps 2 11-04-10 10:49
Uitzending gemist werkt niet meer reprise3 iPhone Apps 1 08-04-10 08:56

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:41.