iPhone 4 update niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Ik heb een iPhone 4 uit Engeland, en als ik hem nu wil opdaten via iTunes geeft hij een foutmelding dat de server ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 4 update niet
Beste mensen,
Ik heb een iPhone 4 uit Engeland, en als ik hem nu wil opdaten via iTunes geeft hij een foutmelding dat de server onbereikbaar is. Weet iemand wat dit is? En nog een vraagje los daarvan, hoe kan ik instellen dat als ik in gesprek ben, een tweede gesprek kan beantwoorden of in de wacht kan zetten, ipv dat hij over gaat op mijn voicemail? Bij voorbaat dank |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hallo!
Een update van je iphone kunje vienden in wiki.Je moete het dan wel los downloaden, omzetten naar ipsv bestand dan herket je itunes het wel en kun je het vervolgens updaten. in je telefooninstellingen kun je wisselgesprek aanzetten. |
|
|||
|
|||
kan je misschien iets specifieker zijn, want ik ben hier niet zo goed in en ik heb geprobeerd de WIKI door te spitten
|
|
|||
|
|||
Bedoel je dit:
Firmware - The iPhone Wiki |
|
|||
|
|||
Sorry jongens, maar blijkbaar is niet goed overgekomen dat ik echt niets hiervan af weet.
Heeft iemand misschien een easy-to-follow stappen plan voor me om mijn iphone alsnog upgedate te krijgen? Thanks for the effort guys and girls |
|
|||
|
|||
anyone, please?
ik zoek me rot hier, maar begrijp er bijna niets van |
|
|||
|
|||
Heb je de laatste iTunes versie?
|
|
|||
|
|||
ja ik heb de laatste versie van itunes, heb het gisteren nog een keer geprobeerd, hj downloade een iphone update van bijna 400 mb volgens mij, en daarna deed hij het alsnog niet
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone start niet op na update 4.3 | MyWhiteBaby | iPhone algemeen | 0 | 19-03-11 19:10 |
Iphone 4 update 4.2 download niet! | raymster | iPhone algemeen | 3 | 28-01-11 16:57 |
iPhone 3G 3.01. update of niet? | Weust | iPhone algemeen | 0 | 31-08-10 13:31 |
iPhone start niet op na update | Nicolaz_ | iPhone algemeen | 6 | 31-08-08 12:37 |
Update Skrewcommon update niet!? | Dirtyone | Jailbreak apps en thema's | 9 | 31-05-08 19:23 |
|
|