Update Skrewcommon update niet!? discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal.. Ik heb al een tijdje skrewcommon 1.34 op mijn iphone draaien, zonder enkele problemen.. Nu is er al een paar dagen een update ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Update Skrewcommon update niet!?
Hallo allemaal..
Ik heb al een tijdje skrewcommon 1.34 op mijn iphone draaien, zonder enkele problemen.. Nu is er al een paar dagen een update in mijn installer, maar ik krijg hem niet upgedate, of beter gezegt ik moet steeds weer updaten. Als ik 1,34 update (update naar 1.36) via installer, wordt de update gedownload en geinstalleerd en moet ik rebooten. Helaas heb ik daarna nog steeds een update, maar dan tot mijn schrik moet ik hem updaten naar 1.34....!!!! doe ik dit ook, krijg ik daarna weer de update naar 1.36 en zo gaat het steeds door... zijn er meer die hier last van hebben? is er een oplossing voor? Alvast bedankt mensen! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
mss eerst de oude verwijderen en daarna de nieuwe installeren?
|
|||
|
|||
Heb ik al een keer geprobeert, werkte niet, kreeg hetzelfde weer, erg vaag allemaal. Ik zal het gelijk nog een keertje proberen..
|
|
||||
|
||||
verwijderen en je iphone opnieuw opstarten en daarna installeren????
|
|
||||
|
||||
dan heb je 2 sources die allebei SkrewCommon geven, je moet alleen die van i.danstaface doen.
|
|||
|
|||
In welke staat ie nog meer dan?? thanks alvast
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Mensen! Super! dat was het idd, ik had nog een source, beta skrew ofzo, en die zorgde voor het probleem. Nu geen irritantie updates die niet werken meer! Bedankt allemaal voor de super snelle reacties!
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
hihi idd
|
Labels |
1.36, skrewcommon, update, update niet weg, update werkt niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: firmware 4.2.1 update zonder baseband update (tut) | sth313 | Unlock | 10 | 21-03-11 18:53 |
iPhone: update iPhone 3G naar 4.1 zonder modemfw update??? | hockeyboer | Jailbreak | 1 | 30-09-10 18:23 |
iTunes update 7.4.3 en Quicktime 1.0 update | pcmarket | Archief | 5 | 08-10-07 23:36 |
|
|