//

apple airport express en spotify

apple airport express en spotify discussie in Apple TV - 2e generatie en 3e generatie forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik zou mij een airport express willen aanschaffen maar heb daar nog een paar vragen over en hoop dat ik hier mijn antwoorden kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple TV > Apple TV - 2e generatie en 3e generatie
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-03-13, 23:32
trivial trivial is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard apple airport express en spotify

hallo, ik zou mij een airport express willen aanschaffen maar heb daar nog een paar vragen over en hoop dat ik hier mijn antwoorden kan vinden:
de airport express zou vooral dienen om muziek (meer bepaald spotify) te streamen naar mijn stereo.
Heb je i-tunes nodig om met de airport express te werken??
Ik heb thuis een tablet liggen van Samsung, (geen paniek heb ook een mac), is dit mogelijk om spotify te streamen met een samsung tablet??
Had graag jullie bevindingen geweten,
Alvast bedankt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-03-13, 09:47
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Een airport express (AE) kun je gebruiken om muziek vanaf een iOS device of Mac te streamen naar je stereo. Dit kan ook met een 'oude' versie, dus je zou eventueel op Marktplaats of eBay kunnen kijken of iemand een oudere versie aanbiedt (scheelt weer knaken). De nieuwere versies van de AE hebben betere routers en snellere Wi-Fi verbindingen. Maar als je daar geen gebruik van gaat maken, kun je ook een 1st generation AE kopen.

Er hoeft in beginsel geen iTunes tussen te zitten. Als je muziek op je iOS device staat, kun je deze muziek naar je AE/stereo streamen. Echter, met een Samsung tablet gaat het niet lukken. Je hebt iOS nodig met Airplay. Weer een goede reden om je Samsung op MP te zetten en een iPad te kopen?

Alternatief is dat je je muziek streamt vanaf je Mac. Dat kan wel. Ik weet niet of het mogelijk is om dan je tablet te gebruiken als afstandsbediening voor Spotify op je Mac.
  #3  
Oud 14-03-13, 10:11
trivial trivial is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2013
Berichten: 2
Standaard

@ jap 74,
Bedankt voor uw toch wel heldere uitleg, jammer dat dit niet te doen is vanaf de samsung tablet.
Had ooit eens gehoord dat daar een bepaalde applicatie voor ontworpen was, maar ja ze zeggen zoveel é...
Raar Dat Samsung ook nog niet met iets dergelijks op de proppen is gekomen (apen nochthans graag na).
Ja had ik alles geweten op voorhand dan koos ik toch ook voor de ipad,maar de nieuwschierigheid heeft de bovenhand gehad...
Nogmaals bedankt
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mac OS X: Conflict airport express en apple tv Erwinvanh iTunes 1 29-01-13 07:17
Apple TV icm Airport Express met externe HD mmmbob Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 9 05-12-12 10:01
Apple tv of airport express alexander1 Koopinformatie Nederland 4 20-10-12 16:51
Apple TV en Airport express tegelijk gebruiken frederik7 Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 1 10-09-12 10:25
Apple airport express toontje iPhone algemeen 4 06-02-11 15:58

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:13.