Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Mede Iphone Gebruikers... Is dit het GROTE NIEUWS waar we allemaal op aan het wachten zijn ???? Dus voor ons die allemaal update hebben uitgevoerd??? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak]
Mede Iphone Gebruikers...
Is dit het GROTE NIEUWS waar we allemaal op aan het wachten zijn ???? Dus voor ons die allemaal update hebben uitgevoerd??? Is dit een Feit dat we straks weer allen kunnen JB??? Zeg aub dat het waar is... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
link naar de info graag hoop dat het waar is
|
|
|||
|
|||
Will Strafach (cdevwill) on Twitter ze willen dus zeggen dat ze de Ipad hebben JB. maar wat ik niet begrijp is of dat de JB die nu uit is voor Ipad ook zal werken voor de new model Pihone die op 3.1.3 zitten en dus MC model hebben? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
nou maar hopen dat we snel wat voor de iphone 3.1.3 krijgen want daar wacht ik al een tijdje op en denk vele met mij
|
|
||||
|
||||
// Verplaatst
|
|||
|
|||
Nog niet beschikbaar voor het grote publiek! Maar zit er uiteraard wel aan te komen.
Props trouwens voor de gasten die dit kunnen en dit allemaal 'gratis' doen. |
|
|||
|
|||
Iemand een idee wanneer de jailbreak beschikbaar wordt?
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk na de release van de iPad 3G+Wi-Fi
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik krijg zoveel dubbele berichten te lezen. Ik heb hier een Ipad 32gb en zou deze graag willen jailbreaken. Op blackra1n.com staat heel groot: "I make it ra1n on them.. Ipad", daaruit leid ik af dat blackra1n de juiste jailbreaktool is voor de ipad. Echter mijn ipad bevat OS 3.2, het tooltje geeft ook foutmeldingen in Windows.
In deze thread lees ik dat een jailbreak pas eind april/begin mei release krijgt. Kan iemand mij enige duidelijkheid geven? |
|
||||
|
||||
Er is nog geen publieke jailbreak voor de iPad.
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: jailbreak een ipad | stef007 | Jailbreak | 0 | 26-08-10 21:11 |
Jailbreak iPod touch en iPhone 1.1.1 een feit | PimVB | Archief | 4 | 10-10-07 22:46 |
|
|