jailbreak een ipad discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, Ik ga morgen een ipad 16gb wifi kopen. Maar ik wil weten of ik deze 'zeker' kan jailbreaken. Dwz, waarschijnlijk zit er de nieuwste ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
jailbreak een ipad
hallo,
Ik ga morgen een ipad 16gb Wi-Fi kopen. Maar ik wil weten of ik deze 'zeker' kan jailbreaken. Dwz, waarschijnlijk zit er de nieuwste ipad OS op (ik denk 3.1.2) en zal ik deze kunnen jailbreaken? of heb ik kans dat er een iOS opzit die niet te jailbreaken is? en zijn hier mensen met een ipad, zouden die dan kunnen vertellen wat er goed/slecht is aan een ipad? bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Is er al een jailbreak voor de iPad 2??!! | XxiPhonexX | Jailbreak [archief] | 2 | 21-05-11 19:40 |
Inhoud Ipad overzetten naar een nieuwe iPad | forum.bericht | iTunes | 3 | 03-08-10 16:43 |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
Voegt een Ipad iets toe als je een Iphone hebt | grootnick15 | iPad algemeen | 4 | 14-04-10 02:50 |
|
|