ATV 2 Seas0nPass Jailbreak discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Kreeg vandaag een mailtje binnen dat er een jailbreak uit is voor ATV 2, las de beschrijving en uitleg, redelijk simpel allemaal.. Gaat allemaal goed ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
ATV 2 Seas0nPass Jailbreak
Kreeg vandaag een mailtje binnen dat er een jailbreak uit is voor ATV 2, las de beschrijving en uitleg, redelijk simpel allemaal.. Gaat allemaal goed totdat ik moet herstellen in iTunes, dan krijg ik constant error 1600.. Iemand ook geprobeerd zn ATV 2 te jailbreaken met Seas0nPass?
En mss een oplossing voor error 1600? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
De weg die ik heb gevolgt ging als volgt: osx op vmware (snow leopard 10.6) produceer custom image via pwntool herstel via itunes onder windows (ALLEEN MET iReb in DFU mode gekregen) untethered jailbreak starten met windows via scripting en tetheredboot_win32 hierna werkt atv oa met atv Flash met daarin couchbrowser en plex De error ontstond bij mij ook regelmatig en had uiteindelijk te maken met het goed in DFU mode zetten van de ATV. Dit opgelost met iReb. Waarschijnlijk had het ook te maken met het feit dat ik via VmWare de atv aangesloten had op een virtuele USB poort. Via deze tut ook veel begrip gekregen : grz H Laatst gewijzigd door harrys; 12-01-11 om 11:27. |
|
|||
|
|||
Ff een update over hoe t verder bij mij is gegaan.. Ze hebben een update (0.6.5 geloof ik) uitgebracht. Toen heb ik t nog een x gedaan en alles helemaal top!! Zeer simpel te doen.. Hoop dat ATV Flash op korte termijn meerdere video formaten gaat ondersteunen.. En Plex uit de Alpha fase komt!!
Heb nog wel 1 ding voor mensen die t ook willen doen, als er wordt gevraagd om de ATV in DFU te zetten heb ik bij de 2x dat t moest de mini- usb en ook de power cable erin zitten, een paar x geprobeerd zonder power cable ---> geen DFU.. |
|
|||
|
|||
Vond t uiteindelijk zeer simpel als ik de stappen terug kijk..
En hoop dat er binnenkort nog meer mogelijk wordt!! Zou fantastisch zijn!! Laatst gewijzigd door milan13; 12-01-11 om 16:08. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Ik ga hem ook maar eens een keer JBen. Heb alleen nog geen mini usb en vind het altijd zo zonde om 10 euro te betalen voor een kabeltje ;-)
Goed te horen dat het wel redelijk te doen. Heb jij (Milan13) nog ergens een tutorial gevolgd of een website aan te raden, zodat het goed lukt? Vind de ATV2 nog redelijk beperkt zo zonder JB moet ik zeggen.
|
|||
|
|||
Het wordt 2x gevraagd waarbij 1x met power en micro usb (dat is met de tethered boot) en de eerste x wordt alleen micro usb gevraagd en dat werkte niet bij mij..
|
|
|||
|
|||
@marcoryn
Zodra je Seas0nPass hebt gedownload komt er precies in beeld te staan wat je moet doen.. Echt heel simpel.Hier kan je t ook nog ff checken hoe t eruit ziet.....YouTube - Seas0nPass - BRAND NEW JAILBREAK & TUTORIAL! APPLE TV. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
How To Install Plex Onto Apple TV 2G – Play Almost Any Video File Type – Video Tutorial | iPhoneBlogr.com Werkt perfecto... |
|
|||
|
|||
Perfect, daar zat ik op te wachten.
Dit is dus de ATV2 jailbreak voor versie 4.2.1 ? Via PLEX ook .mkv streamen? Hebben al meer mensen hier ervaring mee? Ben het converteren een beetje zat... |
|
|||
|
|||
Dat werkt goed, alleen de ondertiteling, soms wel noodzakelijk krijg ik niet voor elkaar..
|
|
|||
|
|||
...ik weet het, daar kan ik jou helaas ook niet mee helpen. blijven zoeken, tis een kwestie van tijd totdat er weer iemand iets ontwikkeld dat simpel is en werkt...
|
|
|||
|
|||
bij de vorige keer dat ik mijn atv2 wilde jailbreaken zag itunes de ATV2 niet. heb jij dit probleem ook gehad of herkende Itunes de ATV2 direct en gaf deze aan in het linkermenu?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Weet iemand van jullie wat voor extra's we mss nog van ATV Flash Black kunnen verwachten,aangezien dit nog een beta is? Ik heb tot nu toe NitoTV, Plex, CouchSurfer en Last FM . Ervaringen mss met de vorige ATV? Voor mij is t iig allemaal nieuw,maar wel weer helemaal top!!
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook niet zichtbaar in het menu, gebruik nieuwste itunes.
Of komt dat alleen links te staan na een jailbreak, atv nog origineel en laatste firmware.
|
|||
|
|||
Als je je ATV 2 hebt gejailbreaked en je wil Plex erop zetten zag en hoorde ik net dat je ATV 2 ook reboot, moet je m dan niet tethered rebooten om je jailbreak te behouden of maakt dat niet uit?
Iemand al ervaring met t erop zetten van Plex die me dit mss ff kan vertellen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook op mijn Windows laptop met ITunes wordt de ATV2 niet gezien. Iemand enig idee...oftewel HELP! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone: 3GS/Belgisch/3.12/Jailbreak | Windows 7 reinstall, tips tbv behoud jailbreak ? | Moehaha | Jailbreak | 0 | 28-03-10 00:19 |
2xl ATV OffRoad | marcellie | iPhone Apps | 2 | 07-01-10 17:56 |
|
|