//

4.3.5 jailbreak!!! Help

4.3.5 jailbreak!!! Help discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Siemenn Als het goed is zie je twee vragen in mijn post staan, haha. Hoe kan ik deze update negeren? Word ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 07-08-11, 18:40
RKorenberg RKorenberg is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2010
Berichten: 10
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Siemenn Bekijk bericht
Als het goed is zie je twee vragen in mijn post staan, haha.

Hoe kan ik deze update negeren? Word deze dan aan mij gevraagd?
Omdat ik niet door heb gehad dat ik hem heb ge update, ging helemaal langs me af. Totaal niet gemerkt.
Vraag 1 ; Ja, de update word aan je gevraagd, een popup met er is een nieuwere versie van ios o.i.d beschikbaar blabla, dan gewoon op NEE klikken.

Geloof dat die bij de installatie ook zowiets aanbied van of alle updates automatisch moeten gaan of dat je dit zelf wilt doen, kan zijn dat dat bij jou op automatisch staat maar ik weet niet of die iOS dan ook meeneemt.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 08-08-11, 11:00
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wegomlegging Bekijk bericht
maar ik graak zelfs niet tot in het startscherm van mijn iphone, hij blijft hangen op het apple logo. ik zal eens proberen tetterde op te starten ?

Je komt ook niet in het opstartscherm. Dat is het nadeel van een TETHERED jailbreak. Je moet juist ALTIJD tethered opstarten met DEZE jailbreak voor DEZE FW-versie.


Dat betekent dat je, bv op vakantie nooit je iphone mag uitzetten of leeg mag laten gaan, tenzij je je pc/laptop kunt meenemen met de juiste versie van Redsn0w erop.

Telefoon aansluiten aan pc/laptop. Telefoon uitzetten.
Redsn0w opstarten, doen wat er in de schermpjes staat, totdat je in een keuzemenu komt. Kies daar "just boot tethered now" en ga door ....
  #63  
Oud 08-08-11, 15:29
azizbassim azizbassim is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Standaard

hallo, ik heb mijn iphone 4 4.3.5 jailbreak, maar steeds als ik iets installeer via cydia en de iphone uit doe krijg ikhem niet meer aan
kan iemand me ermee helpen?
  #64  
Oud 08-08-11, 15:37
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Boot je wel tethered?
  #65  
Oud 08-08-11, 15:40
azizbassim azizbassim is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Standaard

ja is tethered, dat is zeker het probleem
  #66  
Oud 08-08-11, 16:10
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Tijdens welke fase van het tethered booten gaat het mis?
  #67  
Oud 09-08-11, 13:49
jan88 jan88 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 7
Standaard

iPhone is inmiddels naar de Ipad Baseband. Als het goed is tenminste, want ik krijg hem niet meer opgestart. Hij was gejailbreaked op 4.3.5 (mbv 4.3.4 dus) en sinds de update probeer ik te booten via Redsn0w (tethered) maar dat lukt niet.

Ik krijg de pineapple lang te zien, en daarna de kabel naar iTunes.
Nu vond ik deze pagina: iPhone 3GS unable to restore error 1015

(EDIT: Wat ik trouwens eerst had geprobeerd is opnieuw herstellen naar 4.3.5 maar dan krijg ik error 1015.)

Ik heb dit dus geprobeerd, restoren via iTunes naar een officiele 4.1 maar dan krijg ik error 20.

Wat nu? Dacht het eindelijk voor elkaar te hebben met de iPad baseband, maar nu doet ie helemaal niks meer!
  #68  
Oud 09-08-11, 20:58
nijsmaarten nijsmaarten is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Locatie: Tienen
Berichten: 22
Standaard

Is het normaal dat ik na deze jailbreak niet meer in mijn mails geraak en ook niet in de dailer? Grtz
  #69  
Oud 09-08-11, 21:55
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan88 Bekijk bericht
iPhone is inmiddels naar de Ipad Baseband. Als het goed is tenminste, want ik krijg hem niet meer opgestart. Hij was gejailbreaked op 4.3.5 (mbv 4.3.4 dus) en sinds de update probeer ik te booten via Redsn0w (tethered) maar dat lukt niet.

Ik krijg de pineapple lang te zien, en daarna de kabel naar iTunes.
Nu vond ik deze pagina: iPhone 3GS unable to restore error 1015

(EDIT: Wat ik trouwens eerst had geprobeerd is opnieuw herstellen naar 4.3.5 maar dan krijg ik error 1015.)

Ik heb dit dus geprobeerd, restoren via iTunes naar een officiele 4.1 maar dan krijg ik error 20.

Wat nu? Dacht het eindelijk voor elkaar te hebben met de iPad baseband, maar nu doet ie helemaal niks meer!
Jan88 is wel jammer dat je die ipad baseband gebruikt heb, je kan ook nooit meer upgraden naar een andere baseband,en ook geen IOS 5 draaien met de ipad baseband die baseband is niet meer terug te draaien (nog niet)
  #70  
Oud 09-08-11, 22:09
jan88 jan88 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 7
Standaard

Weet ik. Maar ik heb ook gelezen dat 5 niet eens uit komt voor de 3GS. Ik wil wel even kwijt dat het eindelijk is gelukt na drie weken. Kreeg overal te lezen dat het niet mogelijk was terug te gaan naar een lagere versie wanneer je O 4.3.5 zat. Echter is het gelukkig nog wel gelukt om terug te gaan naar 4.1. Hij booth zelfs untethered, dus hoef hem niet aan de pc te hangen. Heerlijk. Dat ie op de iPad bb zit maakt me niet zoveel uit. Kan nu tenminste m'n iPhone gebruiken. Tenslotte werkt gps gewoon, maar dat zal wel een gelukje zijn.
  #71  
Oud 09-08-11, 22:34
selly selly is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 1
Standaard

Hallo iedereen,
ik heb 'maar' een vraag: is een gejailbreakte (daar ben ik pas na de update achter gekomen ) 3GS zonder back up -dus geen SHSH-blobs- nog gered worden???
ik heb hem 2nd hand gekocht, en stom genoeg geupdate naar 4.3.5 en sindsdien krijg ik hem niet restored of wat dan ook - error 1015 (kan ik inmiddels dromen)
Ik ben zoooo wanhopig - T-mobile zei dat er niets te doen is zonder back-up - moet ik hem dan weggooien??
  #72  
Oud 09-08-11, 22:47
normalis666 normalis666 is offline
• iOS 8.1.3
• 8.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2009
Locatie: westland
Berichten: 64
Standaard ispw

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Drekepeteke Bekijk bericht
Heeft iemand een download link voor de ipsw 4.3.4 voor windows?
Dus niet voor de Mac want daar vind ik er honderden van.
kijk is eens rond op deze site » felixbruns.de

(klik op firmware)
  #73  
Oud 09-08-11, 22:49
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jan88 Bekijk bericht
Echter is het gelukkig nog wel gelukt om terug te gaan naar 4.1.
Dat komt omdat Apple om nog onbekende reden voor de 3GS 4.1 (ook) nog signeert...
  #74  
Oud 09-08-11, 22:49
Dantis Dantis is offline
• iOS 8.3
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: Oost Souburg (zeeland)
Berichten: 230
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door selly Bekijk bericht
Hallo iedereen,
ik heb 'maar' een vraag: is een gejailbreakte (daar ben ik pas na de update achter gekomen ) 3GS zonder back up -dus geen SHSH-blobs- nog gered worden???
ik heb hem 2nd hand gekocht, en stom genoeg geupdate naar 4.3.5 en sindsdien krijg ik hem niet restored of wat dan ook - error 1015 (kan ik inmiddels dromen)
Ik ben zoooo wanhopig - T-mobile zei dat er niets te doen is zonder back-up - moet ik hem dan weggooien??

Je zou mischien via tinyumbrella kunnen kijken als deze bij cydia is opgeslagen is, je zegt dat je hem 2e hands gekocht heb,dan heb je kans dat het toestel van de vorige eigenaar ook ooit een jailbreak had op zijn toestel je kan altijd even kijken,en volgens mij kan niet niet meer terug zonder die shsh keys.
  #75  
Oud 09-08-11, 22:57
jan88 jan88 is offline
• iOS 4.3.5
• 4.3.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2011
Berichten: 7
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door XIII Bekijk bericht
Dat komt omdat Apple om nog onbekende reden voor de 3GS 4.1 (ook) nog signeert...
Aardig van ze Ben dus nog op tijd. Iedereen bedankt voor de hulp!
  #76  
Oud 10-08-11, 14:54
azizbassim azizbassim is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Standaard

hallo, heb mijn iphone 4.3.5 geprobeerd te jailbreak met greenpoison. tijden het proces krijg ik een als laatste melding. can nog find mux!! kan iemand me ermee helpen?
  #77  
Oud 10-08-11, 22:23
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Uit de eerdere vragen die je in dit topic stelde merkte ik op dat je je iphone (fw 4.3.5) al had gejailbreakt en dat ie niet meer opstartte. FW 4.3.5 kun je alleen tethered jailbreaken. Dat betekent dat je de Redsn0w-versie, die je gebruikte om te jailbreaken, IEDRE KEER moet gebruiken om op te starten en dat je aldus je iphone IEDERE KEER aan je pc moet hangen.

Nu schrijf je dat je Greenpois0n hebt gebruikt om te jailbreaken
Misschien handig om eens het 4.3.5-jailbreak topic te lezen. Daar is dat topic + handleiding voor gemaakt! Daar vind je ook al de antwoorden op de gestelde vragen.

Suc6

Laatst gewijzigd door Rav3n; 10-08-11 om 22:35.
  #78  
Oud 10-08-11, 22:30
azizbassim azizbassim is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Standaard

op Youtube zag ik dat ene die dat met greenpoison had gedaan. en 4.3.5 untethered kan je zeker nog niet jailbreaken.
  #79  
Oud 10-08-11, 22:36
Rav3n Rav3n is offline
• iOS 7.0.6
• 7.0.6
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 585
Standaard

Niet alles geloven wat op youtube staat. Er staan genoeg fake-filmpjes op.
Dacht je nu werkelijk dat dat hier niet bekend zou zijn .....

Zoals gezegd, al jouw vragen zijn beantwoord is het betreffende jailbreaktopic + handleiding.
  #80  
Oud 10-08-11, 22:38
azizbassim azizbassim is offline
• iOS 4.3.5
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2011
Berichten: 7
Standaard

jah ik weet er niet veel he. maar wat is zei over untethered is toch waar?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] Elvan Jailbreak 12 19-04-10 15:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:08.