4.3.5 jailbreak!!! Help discussie in Jailbreak forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iNemesis 4.3.5 jailbreak met redsn0w werkt ! moet je wel verwijzen naar 4.3.4! Op mijn iphone 4 heeft feilloos gewerkt...! tethered ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
/edit misschien een oplossing! http://ih8sn0w.com/index.php/products/view/ifaith.snow Dat tooltje is net geupdate om te werken met 4.3.5, deze kan een SHSH Blob maken van een eerder geinstalleerde firmware op je iPhone, dus heb je zoals mij 'perongeluk' geupdate naar 4.3.5, en had je hiervoor 4.3.2/4.3.3, dan zou je deze moeten kunnen opslaan via dit programmaatje. Enige is...bij mij blijft die hangen @ detecting iOS.... zou iemand dit kunnen proberen? misschien dat het aan mijn laptop ligt /edit Blijkt toch niet te werken, had het even verkeerd gelezen ergens, dus we zijn nog steeds ****ed Laatst gewijzigd door RKorenberg; 29-07-11 om 23:50. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Citaat:
En ik vroeg de 4.3.4 en niet de 4.3.5 zoals op ios.e-lite.org. Zo een moeilijke vraag was het toch niet geloof ik?! |
|
|||
|
|||
Uhm ja wat zoek je dan, windows mobile 4.3.4 voor een iPhone
|
|
||||
|
||||
Eentje die door redsnow word gevonden in de map waar ik heb geplaatst heb.
Hernoemen werkt niet. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Als je verder kijkt dan je neus lang is zie je dat je daar nieuwe én oude firmwarebestanden kunt downloaden. En die bestanden werken prima in redsn0w op een Windows machine! Er is namelijk maar 1 firmware per device en dus niet 1 voor Windows en 1 voor OS/X... Waarschijnlijk downloadt jij met IE die de extensie verandert waardoor redsn0w het niet meer snapt. Dat is al heel vaak gemeld op dit forum. Probeer eens een andere browser. En probeer volgende keer wat minder ondankbaar te zijn richting mensen die je helpen... |
|
||||
|
||||
Je kan ook gewoon kijken in onze wiki onder Firmware. Daar staan ze allemaal
|
|
|||
|
|||
Ik krijg mn iphone4 met 4.3.5 + redsn0w_win_0.9.8b4 en iPhone3,1_4.3.5_8L1_Restore.ipsw niet gejailbreakt...
????? PS itunes geupdate! Nog een idee???? |
|
|||
|
|||
1e bericht, hallo beste helpers
Ik heb mijn iPhone 3Gs ook (van 3.0 jailbreak + unlock) officieel geupdate via Itunes naar 4.3.5 met de gedachte van, die jailbreak ik daarna wel weer. Was nieuw in de iPhone wereld en wist toen nog niet dat die nieuwe jailbreak er nog niet was. Na een hele hoop gezoek, gedoe, chagerijn en bloed zweet en tranen heb ik eerst met Shift (heb Windows) herstelt naar een officiele 4.3.5. Dat lukte, daarna heb ik met Redsn0w gejailbreaked met behulp van de 4.3.4. Nu geeft mijn iPhone aan dat hij op 4.3.5 zit, evenals in iTunes. Klopt dit? Ja toch? De vraag is ook wanneer het mogelijk zal zijn om mijn iPhone te unlocken, ik lees van alles over dat er in een paar dagen een unlock zal komen voor 4.3.4 waar ik dacht dat ik op zat, maar ik zit dus op 4.3.5. Gaat daar ook een unlock voor komen? Dat tethered vind ik niet zo'n probleem. Als er maar een unlock komt! Ik hoor van jullie, alvast bedankt. [EDIT] Wat ik nog vergeten was te melden, modemfirmware is 05.16.02 Laatst gewijzigd door XIII; 30-07-11 om 18:12. Reden: Mogelijk illegale inhoud verwijderd |
|
||||
|
||||
Er is geen enkel zicht op een unlock.
Je kunt hooguit de iPad truc toepassen (met alle nadelen). Zie daarvoor de unlock topics. |
|
|||
|
|||
Oké bedankt voor je antwoord. Ik ben niet van plan om die iPad truc te doen eigenlijk. Ik wacht nog wel even tot er wat meer bekend wordt. Nu nog maar even door op de Android.
|
|
||||
|
||||
038-2175-001.dmg
kernelcache.release.k48 kernelcache.release.n81 kernelcache.release.n90 Restore 038-2195-001.dmg BuildManifest Dit krijg ik steeds te zien inplaats van dat legoblokje als ik het firmware zipbestand uitpak!? |
|
||||
|
||||
Bekend probleem (en oplossing; al vaker gemeld op dit forum):
Je moet het ook niet uitpakken. Probeer eens een andere browser dan IE bij het downloaden. |
|
||||
|
||||
Firefox heeft geholpen.
Thanks |
|
|||
|
|||
Is deze intussen al untethered beschikbaar? S erg vervelend om hem telkens aan de pc te hangen bij een reboot..
Wanneer zouden we hem trouwens moeten verwachten? op lange termijn of kwestie van een paar dagen/weken? |
|
|||
|
|||
Ik heb mijn Iphone 4 gejailbreakt TETHERED, Nu is mijn vraag als er straks een untethered jailbreak uitkomt kun je die er dan gewoon overheen zetten, en is de tethered dan verdwenen? Of hoe moet ik dat zien!
|
|
|||
|
|||
Is het niet mogelijk om via www.jailbreakme.com te jaibreaken dan ?
|
|
|||
|
|||
werkt de thetered jailbreak goed op de 3gs? twijfel nog hard of t de moeite waard is, maar zonder jailbreak is er ook weinig aan.. :-(
|
|
||||
|
||||
Heb je dan wel netjes een tethered boot gedaan?
|
Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad: Jailbreak van Apple’s iPad binnen 24 uur een feit [jailbreak] | Elvan | Jailbreak | 12 | 19-04-10 16:55 |
|
|