//

Wifi booster/wifi analyzer

Wifi booster/wifi analyzer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb nu wifi analyzer geïnstalleerd en vind het opzich een prima app alleen kloppen de ontvangst % soms niet helemaal. Nu heb ik ook iets ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 23-02-13, 19:04
waalboer waalboer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Houten
Berichten: 103
Standaard Wi-Fi booster/Wi-Fi analyzer

Heb nu Wi-Fi analyzer geïnstalleerd en vind het opzich een prima app alleen kloppen de ontvangst % soms niet helemaal. Nu heb ik ook iets gehoord dat er ook een cydia tweak is Wi-Fi booster. Is er enig verschil tussen deze 2?

Zoek ook eigenlijk iets waarmee je het ontvanst kan versterken van een Wi-Fi netwerk kan nu net bij het raam een open netwerk ontvangen maar als ik op de bank ga zitten werkt het Wi-Fi netwerk niet meer
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 23-02-13, 19:28
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waalboer Bekijk bericht
Heb nu Wi-Fi analyzer geïnstalleerd en vind het opzich een prima app alleen kloppen de ontvangst % soms niet helemaal. Nu heb ik ook iets gehoord dat er ook een cydia tweak is Wi-Fi booster. Is er enig verschil tussen deze 2?
Die percentages zijn wat ze zijn, percentages. Als je (redelijk) nauwkeurig wil meten gebruik je beter dBm (Decibel over één milliWatt).

Een analyzer is een analyzer en een booster is een versterker. Geloof maar niet dat er een appje is dat het zendvermogen of de ontvangstgevoeligheid kan verhogen.
  #3  
Oud 24-02-13, 13:49
waalboer waalboer is offline
• iOS 8.1.2
• 8.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Houten
Berichten: 103
Standaard

Ok maar is er dan enig meerwaarde om de Wi-Fi booster te installeren als je de Wi-Fi analyzer hebt geinstalleerd?
  #4  
Oud 24-02-13, 13:51
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door waalboer Bekijk bericht
Ok maar is er dan enig meerwaarde om de Wi-Fi booster te installeren als je de Wi-Fi analyzer hebt geinstalleerd?
Er is geen meerwaarde en ook geen minwaarde omdat het twee totaal verschillende dingen zijn
  #5  
Oud 24-02-13, 14:01
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

De naam Wi-Fi-Booster is een beetje misleidend...

Het enige wat WF-booster doet is de threshhold voor het tonen van mogelijke netwerken verwijderen...

Je krijgt dus in principe een grotere lijst van netwerken...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wi-Fi blokje grijs en met geen mogelijkheid krijg ik nog Wi-Fi daviej13 iPhone algemeen 28 20-02-14 12:19
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist joruarez Wi-Fi 5 09-06-11 07:08
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt chrissiegers Wi-Fi 0 21-03-10 21:05

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:51.