//

Quickdo 3.6.6 op iPhone 5

Quickdo 3.6.6 op iPhone 5 discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Ik heb quickdo op mijn iphone 5 (ios 6.1.2) en het werkt vlot (voor mij een onmisbare tweak, naast sbsettings). Nu is er echter ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Jailbreak en Unlock > Jailbreak apps en thema's
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 25-02-13, 13:16
belgiumiphone belgiumiphone is offline
• iOS 14.3
• iPadOS 14.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Oct 2009
Locatie: België
Berichten: 748
Standaard Quickdo 3.6.6 op iPhone 5

Hallo

Ik heb quickdo op mijn iphone 5 (ios 6.1.2) en het werkt vlot (voor mij een onmisbare tweak, naast sbsettings).

Nu is er echter één klein maar toch vervelend probleempje. Ik heb 8 applicaties als snelkoppeling ingesteld. Als ik nu via een gesture het snelkoppelingen menu (= quickdo app switcher waarin je ook de andere draaiende apps ziet) open, zijn de snelkoppelingen in 5 kolommen ingedeeld waardoor de 5de snelkoppeling rechts uit beeld komt te staan en niet kan aangeklikt worden. Ik heb het ook geprobeerd met kleine icoontjes voor de snelkoppelingen, maar dan komt er nog 1 kolom bij en kun je ook niet aan de meest rechtse snelkoppeling.

Iemand die dit probleem herkent? En eventueel een oplossing gevonden?

Daarnaast staat de rij met snelkoppelingen in het lockscherm ook te hoog. ik probeer die te verlagen door het te (proberen) slepen, maar dat gaat niet. Iemand een oplossing hiervoor?

Bedankt voor de hulp.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:16.