Wifi booster/wifi analyzer discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb nu wifi analyzer geïnstalleerd en vind het opzich een prima app alleen kloppen de ontvangst % soms niet helemaal. Nu heb ik ook iets ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi booster/Wi-Fi analyzer
Heb nu Wi-Fi analyzer geïnstalleerd en vind het opzich een prima app alleen kloppen de ontvangst % soms niet helemaal. Nu heb ik ook iets gehoord dat er ook een cydia tweak is Wi-Fi booster. Is er enig verschil tussen deze 2?
Zoek ook eigenlijk iets waarmee je het ontvanst kan versterken van een Wi-Fi netwerk kan nu net bij het raam een open netwerk ontvangen maar als ik op de bank ga zitten werkt het Wi-Fi netwerk niet meer |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een analyzer is een analyzer en een booster is een versterker. Geloof maar niet dat er een appje is dat het zendvermogen of de ontvangstgevoeligheid kan verhogen. |
|
|||
|
|||
Ok maar is er dan enig meerwaarde om de Wi-Fi booster te installeren als je de Wi-Fi analyzer hebt geinstalleerd?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
De naam Wi-Fi-Booster is een beetje misleidend...
Het enige wat WF-booster doet is de threshhold voor het tonen van mogelijke netwerken verwijderen... Je krijgt dus in principe een grotere lijst van netwerken...
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wi-Fi blokje grijs en met geen mogelijkheid krijg ik nog Wi-Fi | daviej13 | iPhone algemeen | 28 | 20-02-14 13:19 |
ipad 3g Wi-Fi lukt niet met Wi-Fi elke x wachtwoord onjuist | joruarez | Wi-Fi | 5 | 09-06-11 08:08 |
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt | chrissiegers | Wi-Fi | 0 | 21-03-10 22:05 |
|
|