app voor automatisch op stil, behalve voor sommige contacten discussie in Jailbreak apps en thema's forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zoek een app waarmee ik kan instellen dat mijn telefoon op stil gaat bijvoorbeeld van 23uur tot 07uur, behalve voor sommige contactpersonen (bijvoorbeeld mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app voor automatisch op stil, behalve voor sommige contacten
Ik zoek een app waarmee ik kan instellen dat mijn telefoon op stil gaat bijvoorbeeld van 23uur tot 07uur, behalve voor sommige contactpersonen (bijvoorbeeld mijn bejaarde ouders).
als dat niet bestaat weet iemand dan of er een app is waarmee ik kan instellen dat bij sommige contactpersonen de ringtone toch over gaat als ik de telefoon met het knopje op stil heb gezet?? alarm kan toch ook gewoon afgaan als de telefoon op stil staat. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iBlacklist ..miss is dat wat voor je..kan je een schema instellen met een whitelist van mensen die je dan wel mogen bellen om bepaalde uren
|
|
||||
|
||||
SBscheduler. Betaalde App van Cydia.
Echt ideaal, je kunt echt alles instellen, 's nachts gaat ie op stil bij mij, Wi-Fi gaat uit etc. In de ochtend alles weer aan en Bluetooth aan etc. |
|
|||
|
|||
Dat is inderdaad wat ik bedoel, echter is het met SBscheduler ook mogelijk als de iphone laten we zeggen om 23uur op stil gaat, dat je voor bepaalde contactpersonen dan toch bereikbaar bent?
|
|
||||
|
||||
ischedule en autosilent heb je ook nog
|
|||
|
|||
of MyProfiles...
|
|
|||
|
|||
Is dit ook te krijgen zonder jailbreak. Thx.
|
|
||||
|
||||
|
Labels |
settings, stil, stille stand |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.1 (behalve iPad2) - Verzameltopic | WDS001 | Jailbreak | 456 | 22-01-12 22:06 |
redsn0w: Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.3 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 318 | 21-12-11 22:33 |
Jailbreak voor alle iDevices met iOS4.3.2 (behalve iPad2) - Verzameltopic | XIII | Jailbreak | 290 | 30-10-11 17:31 |
Speciale app voor contacten | QuickSpot | iPhone Apps | 0 | 23-08-10 16:07 |
|
|