//

lcd scherm blijkbaar stuk gegaan door zelfklussen

lcd scherm blijkbaar stuk gegaan door zelfklussen discussie in Apple Watch algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, ik heb een 3 maand oude apple watch sport 42mm, nu tegen glazen tafel gestoten en barstje in glas. nu ik ben een vrij ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Apple Watch > Apple Watch algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 21-01-16, 10:39
robke1974 robke1974 is offline
• iOS 9.2
• 10.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2011
Locatie: belgie
Berichten: 21
Standaard lcd scherm blijkbaar stuk gegaan door zelfklussen

Hoi, ik heb een 3 maand oude apple watch sport 42mm, nu tegen glazen tafel gestoten en barstje in glas. nu ik ben een vrij handig iemand, heb al enkele iphones gerepareerd van defecte batterijen en leek het mij dus ook niet zo moeilijk om een glasje te vervangen. maar wat blijkt heb alles netjes opgezocht en het glas en lcd gemonteerd, werkte wel nog toen, connectortjes losgemaakt en verwarmd stilletjes het lcd losgemaakt can het glas. weer ff aangesloten en wat blijkt het lcd scherm is blijkbaar defect gegaan, het werkt maar deels meer 3/4 werkt niet. Nu gezocht nergens geen LCD scherm te verkrijgen... weet iemand raad ? of gewoon wachten tot ze weer op de markt komen ?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
ipod stuk gegaan en betaalde apps opnieuw gedownload. kostte dat geld? xxGekkipjee Koopinformatie Nederland 4 05-09-12 19:44
iPhone 4 LCD stuk. Ebay en zelf doen? iDavid iPhone algemeen 17 13-03-12 13:05
2de hands iphone lcd stuk ... fiestaboyke iPhone algemeen 3 07-02-11 21:24
LCD scherm stuk door waterschade, hoe contacten openen? pronk iPhone algemeen 0 27-07-10 18:43
iPhone: Blijkbaar door herstel iTunes werkt de iPhone niet meer Nolita Jailbreak 15 20-08-08 21:45

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:44.