//

ipod stuk gegaan en betaalde apps opnieuw gedownload. kostte dat geld?

ipod stuk gegaan en betaalde apps opnieuw gedownload. kostte dat geld? discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had een iPod en had er allemaal apps op. Ook apps die geld kostten maar die tijdelijk gratis waren. Wat later ging mijn iPod ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Kopen en verkopen > Koopinformatie en ervaringen > Koopinformatie Nederland
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 05-09-12, 20:24
xxGekkipjee xxGekkipjee is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Exclamation ipod stuk gegaan en betaalde apps opnieuw gedownload. kostte dat geld?

Ik had een iPod en had er allemaal apps op. Ook apps die geld kostten maar die tijdelijk gratis waren. Wat later ging mijn iPod stuk. Ik kreeg een nieuwe en zocht mijn oude apps weer op. Ik downloadde ze maar die eerst eld kostten ook. Die kostten toen ook geld maar er stond installeren dus deed ik dat. Nu heb ik dat weer gedaan met een oude app en komt er ineens een vraag in me op. Kostte dit nog een keer geld? Toen de pagina nog laadde stond er een geldbedrag maar later stond er ineens installeren. Help plz! Ik heb mn moeder beloofd dat ik niks zou kopen zonder het haar te vragen dus ik wil heel graag het antwoord weten.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 05-09-12, 20:25
XIII's schermafbeelding
XIII XIII is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 16.1
• iPadOS 16.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 10.082
Standaard

Als je de Apple ID gebruikt waarmee je ze eerder hebt gekocht zijn ze gratis.

Anders betaal je opnieuw.
__________________
We are one, but we are not the same... Talk to each other!
  #3  
Oud 05-09-12, 20:29
xxGekkipjee xxGekkipjee is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

Oke dus het heeft geen geld gekocht? Ze waren eerst gratis, toen had ik ze gedownload met zelfde apple ID als die van later. Daarna, toen ik ze weer installeerde kostte het dus geen geld?
  #4  
Oud 05-09-12, 20:35
mstoel mstoel is offline
• iOS 7.0.4
• 7.0.4
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2010
Berichten: 6
Standaard

Idd, daarom is het vaak handig bij apps die tijdelijk gratis zijn ze gewoon te downloaden. Als je wilt kan je ze daarna gelijk weer verwijderen, maar mocht je de app in de toekomst nodig hebben kan je hem dan weer gratis downloaden.
Zolang jij dus dezelfde apps gedownload hebt als je al had zal dit niks kosten, bij in-app purchases is dit geloof ik niet altijd het geval trouwens, daar moet je wel oppassen.
  #5  
Oud 05-09-12, 20:44
xxGekkipjee xxGekkipjee is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Berichten: 3
Standaard

Oke. Bedank
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
App niet gedownload, geld wel weg Fmkk iPhone Apps 8 06-05-11 22:39
app gedownload voor geld maar hoe word dat betaalt? linwhaa iPhone Apps 5 06-07-10 13:16
Windows: kostte liedjes op ipod geld nee he Kimiie iTunes 2 07-09-08 20:24

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:42.