app gedownload voor geld maar hoe word dat betaalt? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) haaai ik heb alleen nog maar gratis dingen gedouwnload maar nu 1 die geld kost maar waar word dat afgeschreven?? groetjes...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
app gedownload voor geld maar hoe word dat betaalt?
haaai ik heb alleen nog maar gratis dingen gedouwnload maar nu 1 die geld kost maar waar word dat afgeschreven??
groetjes |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Hoe heb je dit geregistreerd, bij mij gaat het van de creditcard af
|
|||
|
|||
via click en buy maar nog nooit gebruikt dus weet niet of dat vanzelf gaat ofzo ? gewoon van je rekening ofzo
|
|
||||
|
||||
Click & Buy haalt het van je rekening af.
|
|||
|
|||
ok ben benieuwd want had wel een vrijgave pincode gehad ofzo via sms maar verder niks mee gedaan ofzo dus zal t wel zien thankzz
|
|
|||
|
|||
Zoals andere zeggen via CC of C&B, maar je kan ook in een elektronicazaak (Dixons, BCC, etc.) een iTunes Card van €15, €25 of €50 halen en dan wordt het daar vanaf gehaald.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App niet gedownload, geld wel weg | Fmkk | iPhone Apps | 8 | 06-05-11 22:39 |
iPhone: Hoe ervoor zorgen dat baseband niet word vernieuwd?? | mematii | Jailbreak | 4 | 31-12-09 10:31 |
App Gedownload maar werkt niet | Rickjee | iPhone Apps | 2 | 17-07-08 20:52 |
Summerboard word niet gedownload | Drinkyoghurt | iPhone algemeen | 3 | 02-06-08 19:32 |
|
|