Nieuwe Hyves vrienden worden bij contacten gezet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan hier nergens iets over vinden, maar het is wel heel irritant. Als ik namelijk via de Hyves app iemand als vriend toevoeg komt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Nieuwe Hyves vrienden worden bij contacten gezet
Ik kan hier nergens iets over vinden, maar het is wel heel irritant.
Als ik namelijk via de Hyves app iemand als vriend toevoeg komt diegene bij de contacten app als contact te staan, maar alleen met een foto en een naam, voor de rest geen gegevens! Weet iemand of ik deze functie uit kan zetten? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb dit probleem niet maar kan er ook in settings van zowel hyves als iphone os niks over vinden.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video: Niet alle eigen video's worden op de iPhone gezet. | zdenek | Muziek, foto & video | 2 | 16-08-10 11:20 |
Trouwe cliënten worden opzij gezet door T-mobile | breaksblue | Odido (T-Mobile) | 4 | 21-07-10 21:23 |
geluidicoon blijft in beeld staan en kan niet zachter gezet worden. | gon1234abcd | iPhone algemeen | 10 | 19-08-09 09:41 |
|
|