App Store blijft laden discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisterenavond verschijnt er enkel "Laden" als ik naar de App Store ga via mijn iPhone. Internet werkt prima voor de rest. Iemand een idee?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
App Store blijft laden
Sinds gisterenavond verschijnt er enkel "Laden" als ik naar de App Store ga via mijn iPhone. Internet werkt prima voor de rest. Iemand een idee?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
[3GS/Jailbreak] AppStore/iTunes app laadt niet via Wi-Fi
Zie titel. Als ik Wi-Fi uitschakel en de iPhone op edge overschakelt dan werkt alles wel, maar traag.
Zodra een applicatie gedownload wordt kan ik wel weer over op Wi-Fi, maar binnen de genoemde applicaties niet. Iemand een idee? |
|
|||
|
|||
Ik heb hetzelfde probleem!!! Ik kan nog mijn categorie nog kiezen en ook op new releases klikken maar dan blijft ie laden. Al eens opnieuw uit- en ingelogd maar probleem blijft zich voordoen.
|
|
|||
|
|||
Lijkt mij een recent probleem bij Apple te zijn, want ik kan ook sinds een paar dagen geen applicatie updates meer opvragen via Wi-Fi. Werkt wel normaal met 3G of Edge. Overigens kan ik wel nog op itunes via Wi-Fi en kan ik ook nieuwe apps zoeken of top 25 bekijken in de app store. Enkel de updates kunnen niet meer bekeken worden via Wi-Fi.
Het is geen probleem met Wi-Fi zelf want ik kan gewoon op internet, mail,... |
|
||||
|
||||
//Discussies samengevoegd.
|
|
|||
|
|||
Ik zit al zo te denken dat het misschien aan de Telenet verbinding ligt? Of hebben er andere dan Belgen ook last van?
|
|
||||
|
||||
Ook wel Telenet maar of dat de oorzaak is?
|
|
|||
|
|||
Werkt weer normaal hier...
|
|
|||
|
|||
Hier dus niet.
Edit:hm...ik heb net een restore uitgevoerd en als nieuwe iphone ingesteld (ten nadele van mijn gamesaves).Probleem opgelost. Edit; mijn apps er terug op geinstalleert,probleem terug :angry: Laatst gewijzigd door dekon; 05-04-10 om 22:01. |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Bij mij hetzelfde. Herstellen helpt ook niet. iTunes na update synchroniseert foto's niet meer. De naam foto's komt niet meer voor wel boeken e.d.
Iemand een oplossing Alle foto's zijn van iPhone verwijderd. Alleen de filmrol is gebleven. APPLE DOET MAAR!!!! |
|
||||
|
||||
Probleem is vanzelf opgelost
|
|
|||
|
|||
Probleem is vandaag ook vanzelf opgelost.
|
|
|||
|
|||
Same here. Had ook Telenet btw.
|
|
|||
|
|||
Telenet had blijkbaar wel problemen met de bereikbaarheid van enkele sites. Zou misschien de AppStore er ook bijgehoord hebben?
Problemen met bereikbaarheid van verschillende websites voor Telenetklanten opgelost | Tik vzw |
|
|||
|
|||
appstore opent helemaal niet!
Hallo!
Ik heb een beetje hetzelfde probleem!Als ik mijn appstore in wil gaan dan krijg ik bovenin wel het balkje om er in te gaan,maar blijf al mijn andere apps zien.....blijft idd dus hangen!Wat moet je hier aan doen? groetjes |
|
||||
|
||||
Hoi.
ik heb hetzelfde probleem. Tot voorkort alles prima. sinds kort kan ik geen apps meer downloaden op mijn iphone. ik heb een 2g met - 3.1.3 jailbreak via redsnow 0.9.4 - vodafone sim verder heb ik ook een US itunes account. Heb ergens gelezen dat apple downloaden via andere app stores wilde gaan voorkomen. Iemand een idee? Hoop niet dat ik opnieuw moet gaan installeren en jailbreaken. graag je reactie. DANK |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app blijft op laden staan | rob-iphone | iPhone Apps | 3 | 28-04-11 15:40 |
Mijn Iphone blijft laden? | Ip0d | Archief | 6 | 27-03-11 13:38 |
iPhone: 3.1.3 Cydia blijft laden | h4wkforever | Jailbreak | 2 | 25-11-10 12:53 |
App. Store app blijft op zoeken staan | KayaS | iPhone Apps | 0 | 23-07-10 12:24 |
OS 3.0, kan geen websites/app store/itunes meer laden! | fletchify | Wi-Fi | 0 | 06-07-09 21:11 |
|
|