//

OS 3.0, kan geen websites/app store/itunes meer laden!

OS 3.0, kan geen websites/app store/itunes meer laden! discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) 3.0 zuigt: Ik heb gewoon verbinding met mijn netwerk. Maar hij geeft elke keer aan dat hij de pagina niet kan laden. De app store/itunes ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 06-07-09, 21:11
fletchify fletchify is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 4
Standaard OS 3.0, kan geen websites/app store/itunes meer laden!

3.0 zuigt:

Ik heb gewoon verbinding met mijn netwerk. Maar hij geeft elke keer aan dat hij de pagina niet kan laden. De app store/itunes blijft maar laden zonder resultaat.
Deze problemen heb ik allemaal niet bij 2.2.1!
Ik heb al een paar keer geswitcht tussen 3.0 en 2.2.1 en 2.2.1 is VEEEL sneller.

Maar ik vind 3.0 zo leuk met die landscape-toetenbord/knippen&plakken etc.
Maar is dit Wi-Fi-probleem te verhelpen want anders downgrade ik weer naar 2.2.1?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Windows: Error: iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorziening laden. m-jay iTunes 35 27-09-11 21:09
Windows: Itunes kan geen verbinding maken met Itunes store bosskov iTunes 10 07-09-11 23:22
krijg geen itunes frontpage in ipad itunes store meer? Tiduz iPad algemeen 0 22-08-10 21:04
Kan niet meer inloggen App store jojophone iPhone Apps 1 20-08-10 12:32
App Store blijft laden BfromB iPhone Apps 16 06-07-10 14:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:44.