Error: iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorziening laden. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Dacht ik eindelijk de gelukkig eigenaar te zijn van FW 3.0 met jailbreak (middels redsn0w) kan ik iTunes niks met mijn iPhone, dus al mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
#1
|
||||
|
||||
Error: iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorziening laden.
Dacht ik eindelijk de gelukkig eigenaar te zijn van FW 3.0 met jailbreak (middels redsn0w) kan ik iTunes niks met mijn iPhone, dus al mijn contacten, etc zijn niet terug te zetten vanuit iTunes
Iemand het zelfde probleem en hoe dit op te lossen? EDIT: Uhm opnieuw windows starten, doet de truc! Laatst gewijzigd door m-jay; 20-06-09 om 13:59. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
#2
|
|||
|
|||
Foutmelding by syncen met iTunes
Als ik mijn iPhone (officiele versie 3GS 16GB 3.0.1) aan m'n pc hang geeft iTunes de volgende foutmelding: "iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorzieningen laden. Sluit de kabel opnieuw aan of probeer het later opnieuw".
Voorheen ging het altijd goed, maar sinds ik na een vastloper m'n iPhone terug naar de fabrieksinstellingen heb moeten zetten krijg ik deze foutmelding. Het is nu niet mogelijk om bijv. muziek naar'm'n iPhone over te zetten. Weet iemand waar dit aan kan liggen en hoe ik dit op kan lossen? |
#3
|
||||
|
||||
Probeer eens je PC opnieuw op te starten.
__________________
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 19-08-09 om 21:06. Reden: Zie edit-box |
#4
|
|||
|
|||
In het slechtste geval zou ik de iPhone eens herstellen indien dat mogelijk is.
|
#5
|
|||
|
|||
Dit probleem doet zich juist voor nadat ik de iPhone heb hersteld.
En het opnieuw opstarten van m'n pc heeft het probleem ook niet verholpen. Andere ideeën wellicht?? |
#6
|
||||
|
||||
|
#7
|
|||
|
|||
@Timmeh_:
Ik kan me niet herinneren dat ik de optie heb gehad een reservekopie terug te plaatsen, en dan zou ik volgens mij ook m'n oude apps etc. weer op m'n iPhone moeten hebben toch? En dat was niet het geval, hij was helemaal kaal na het herstellen. Denk je dat het zin heeft om opnieuw te herstellen? En is dit uberhaupt wel mogelijk? Of heb je misschien nog andere heldere inzichten? |
#8
|
|||
|
|||
Guys, is iTunes opnieuw installeren een optie?
En verlies ik dan m'n apps en playlists etc.? |
#9
|
|||
|
|||
Pfff, ik zit dus ook met dit probleem en kan er maar geen oplossing voor vinden. Heb iTunes verwijderd en opnieuw geinstalleerd, de iPhone hersteld maar het blijft niet werken. En het meest vervelende is nu dat ik de iPhone niet meer kan beheren. Ik kan dus ook niet de reservekopie die ik heb gemaakt terugzetten, als ik met de rechtermuisknop op het iPhone pictogram klik, heb ik alleen de 'uitwerpen' optie maar.
Iemand die me kan helpen?! |
#10
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt, Dutchie |
#11
|
|||
|
|||
Oplossing onder windows
Ik had precies hetzelfde probleem, maar heb ik kunnen oplossen.
Downgraden naar iTunes 9.03 ! Maar alleen iTunes verwijderen is NIET voldoende. Je moet ook QuickTime, Application Support, Mobile Device Support en de MobileMe Control Panel verwijderen. Vergeet ook niet om de iTunes Library.itl, iTunes Library Extras.itdb, iTunes Library Genius.itdb en iTunes Music Library.xml uit de iTunes directory te verwijderen, want anders krijg je een foutmelding (ivm nieuwere iTunes) wanneer je de iTunes directory opnieuw importeert in iTunes. Na je import van de iTunes directory, moet je alleen nog even de Apple Software Update draaien, om de MobileMe Control Panel 1.5.0 opnieuw te installeren. Hierna kun je een restore doen, en alles is weer up en running. |
#12
|
|||
|
|||
Beste mnicolai,
sinds 1 week ben ik ook een iphone-gebruiker. Aanvankelijk liep alles perfect maar na de update van Itunes 9.1 heb ik hetzelfde probleem. Ik heb al van alles geprobeerd maar ik wil nu jouw instructies gaan volgen. Omdat ik nog niet zo'n kenner van Itunes wil ik je vragen 2 dingen toe te lichten: 1. Wat bedoel je precies met "Na je import van de iTunes directory"; is dat iets dat vanzelf gaat? Of moet ik daarvoor iets doen. Ik heb overigens inmiddels de door jou genoemde bestanden uit de map "Mijn Muziek" verwijderd. 2. Wat bedoel je precies met "Hierna kun je een restore doen"? Is dat een functie in Itunes, zo ja, waar kan ik die vinden? Ik heb inmiddels de oudere versie (9.03) gedownload maar nog niet geïnstalleerd. Ik wil even wachten op jouw nadere toelichting. Alvast bedankt. |
#13
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit was gelukkig niet zo en na wat zoeken kwam ik bij deze discussie uit. De oplossing van mnicolai werkt prima! Op Apple onder het kopje support staat ook hoe het te doen,maar vergeet idd niet de extra dingen die mnicolai zegt te verwijderen. Via Google kun je dan zoeken naar iTunes 9.03. Let wel op dat je de goede pakt,in mijn geval een 64-bit(windows 7),anders kun je alles weer over doen. Succes en bedankt mnicolai....
__________________
Standin' my ground |
#14
|
|||
|
|||
Hoi Nicky75,
bedankt voor je reactie. Ik zit alleen nog steeds met mijn 2 vragen aan mnicolai. Weet jij daar eeen antwoord op? 1. Wat bedoel je precies met "Na je import van de iTunes directory"; is dat iets dat vanzelf gaat? Of moet ik daarvoor iets doen. Ik heb overigens inmiddels de door jou genoemde bestanden uit de map "Mijn Muziek" verwijderd. 2. Wat bedoel je precies met "Hierna kun je een restore doen"? Is dat een functie in Itunes, zo ja, waar kan ik die vinden? Citaat:
|
#15
|
||||
|
||||
Citaat:
2. Ik denk dat hij onder restore verstaat dat je al je muziek,apps e.d. weer terugzet. Ik heb gewoon gedaan wat hij zei en wat er op de apple site stond. Daarna iTunes 9.03 gedownload en geïnstalleerd en alles werkte weer naar behoren. |
#16
|
|||
|
|||
OK, bedankt. Ik ben gewoon een beetje voorzichtig omdat pas 1 week een iphone heb en dus ook weinig kennis van iTunes heb.
Zou je mij nog een link kunnen sturen naar de Apple Support waar het beschreven staat. Alvast bedankt Citaat:
|
#17
|
|||
|
|||
Hoi Nicky75,
ik heb nu itunes 9.03 geïnstalleerd en wil nu de Apple Software Update draaien, om de MobileMe Control Panel 1.5.0 opnieuw te installeren. Als ik kies voor Apple Software Update dan krijg ik alleen het aanbod om versie 9.1 te installeren en dus niet de mogelijkheid om MobileMe Control Panel 1.5.0 opnieuw te installeren. Doe ik iets fout? Citaat:
|
#18
|
||||
|
||||
Citaat:
ik doe niks met mobileme,kan je daar dus ook niks over vertellen. Hier de link naar de gevraagde pagina http://www.apple.com/nl/support/itunes/. |
#19
|
|||
|
|||
Nou ik heb hem weer aan de praat. Het enige dat niet werkt is dat als ik de iPhone aansluit dat Itunes dan niet automatisch start.
Ik moet dan een standaard device-driver wegklikken en iTunes handmatig opstarten. Daarna sluit ik de iPhone aan en werkt het. Er blijft dus een bug inzitten maar in ieder geval kan ik hem gebruiken. Bedankt voor al je hulp. Citaat:
|
#20
|
||||
|
||||
Citaat:
Wel vreemd dat ie iTunes niet opstart,doet ie bij mij wel. Maar het belangrijkste is dat het allemaal weer werkt! Veel plezier met je iPhone... |
Labels |
iphone, itunes, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
''Itunes kan geen informatie over gegevensklassen uit de synchronisatievoorzieningen | cindyc | iTunes | 0 | 17-06-10 23:55 |
Kan niet mijn photos syncen in itunes, error 50! | orli | iTunes | 8 | 14-11-09 14:07 |
OS 3.0, kan geen websites/app store/itunes meer laden! | fletchify | Wi-Fi | 0 | 06-07-09 21:11 |
Kan iPhone niet op iTunes aansluiten error 10 | tekken_dejan | iTunes | 0 | 19-06-09 19:19 |
Kan geen gratis programmas syncen uit itunes | borgqueenx | iPhone Apps | 5 | 16-11-08 15:48 |
|
|