Error: iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorziening laden. discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Dank je. Misschien komt het doordat ik onder XP werk. Ik vind het in ieder geval best zo. Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Nicky75 Geen dank. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt voor je aanvulling...... |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Hallo, ik heb een iPhone gekocht en wil hem in gebruik nemen. Ik loop dus ook tegen het bovengenoemde probleem aan. M.b.v. een herstelpunt terug naar de oude situatie. Ook nog een ITunes in Program Files(x64) verwijderd. Hoe kom ik aan de 9.03 versie? Ik zoek me een ongeluk via Google. Steeds word ik naar de standaard download pagina geleid waar de laatste versie (9.1 dus) staat.
Niet echt een prettige kennismaking met Apple. Alvast bedankt voor je reactie. |
|
|||
|
|||
iTunes 9.0.3 voor Windows download links
|
|
|||
|
|||
Hier https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post440364 heb ik de oplossing gepost voor dit probleem. Het is vrij simpel op te lossen met een paar klikjes, dus ik zou zeggen doe vooral niet teveel moeite met deinstalleren van iTunes, oude versie erop, library importeren etc etc maar lees ff mijn post goed door
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Geen probleem he, blij dat ik kon helpen
|
|
|||
|
|||
De fix van Glaantje werkte bij mij ook. Wel herkende iTunes mijn iPhone niet meer; ik kreeg een dialoog om een reservekopie terug te zetten dan wel als nieuwe iPhone te installeren. De laatste keuze was de juiste.
Toch wel typisch... de brakke synchronisatie en gebrekkige interface van iTunes en de in het algemeen nogal beroerde kwaliteit van deze software staat toch wel in schril contrast met het bedieningsgemak van de iPhone zelf. Laatst gewijzigd door Muxje; 27-04-10 om 01:45. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Alvast bedankt! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De discussie was blijkbaar samengevoegd. Hier staat de post https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post440364
|
|
|||
|
|||
@ mnicolai
thanks ik heb het probleem aanbiedersgegevens gefixt met itunes ik deed het als volgt zelfde stappen als jou alleen koos ik gewoon weer voor de nieuwe itunes versie en het werkte gewoon weer dus voor iedereen volg de stappen van mnicolai 1 ste pagina verwijder iTunes & QuickTime Vergeet ook niet om de Bestanden uit mijn documenten dan je muziek en dan je itunes folder te verwijderen iTunes Library.itl, iTunes Library Extras.itdb iTunes Library Genius.itdb iTunes Music Library.xml na je dat hebt gedaan download je de nieuwste versie itunes installeer de nieuwe itunes versie en als het goed is doet ie het weer zonder de error bij mij heeft het in iedergeval geholpen en heb ik nu alsnog de nieuwste itunes maar mnicolai thanks again |
|
|||
|
|||
Vergeet ook niet om de Bestanden uit mijn documenten dan je muziek en dan je itunes folder te verwijderen
iTunes Library.itl, iTunes Library Extras.itdb iTunes Library Genius.itdb iTunes Music Library.xml --> ja maar dan ben ik mijn afspeellijsten, kwijt !! Of niet soms ?? Dre
|
|||
|
|||
dat durf ik niet te zeggen
maar ga der maar wel van uit misschien heb je hier wat aan : Een kopie van uw afspeellijsten opslaan | iTunes |
Labels |
iphone, itunes, synchroniseren |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
''Itunes kan geen informatie over gegevensklassen uit de synchronisatievoorzieningen | cindyc | iTunes | 0 | 17-06-10 23:55 |
Kan niet mijn photos syncen in itunes, error 50! | orli | iTunes | 8 | 14-11-09 14:07 |
OS 3.0, kan geen websites/app store/itunes meer laden! | fletchify | Wi-Fi | 0 | 06-07-09 21:11 |
Kan iPhone niet op iTunes aansluiten error 10 | tekken_dejan | iTunes | 0 | 19-06-09 19:19 |
Kan geen gratis programmas syncen uit itunes | borgqueenx | iPhone Apps | 5 | 16-11-08 15:48 |
|
|