iTunes 9.1: tijdsverschil/foutmelding na synchronisatie outlook en iphone discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb het probleem ook op die manier opgelost, maar die files van eigen pc gehaald. ze staan namelijk in een itunesmap. (weet ff niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Ik heb het probleem ook op die manier opgelost, maar die files van eigen pc gehaald. ze staan namelijk in een itunesmap. (weet ff niet meer welke, zal wel eens gaan zoeken) het gaat om de file genaamd SQLite3.dll
ik hoop dat jullie hier wat aan hebben EDIT: Ik heb de locatie gevonden. Hij staat voor 32 bit gebruikers in C:\Program Files\Common Files\Apple\Apple Application Support\ en moet in de map C:\Windows\System32 worden gezet. voor 64 bit gebruikers: Het bestand is te vinden in de map C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support\ en het bestand moet in de map C:\Windows\SysWOW64\ geplaatst worden. Hierna waren bij mij alle problemen opgelost. Laatst gewijzigd door robbiedobbie; 15-04-10 om 16:13. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
bij mij werkt er niets.. als ik een oudere versie erop zet, krijg ik weer een melding dat alles al in de nieuwe versie staat... alleen die nieuwe versie 9.1 kan er op.. maar kan er verder dus niets mee...
is iemand ondertussen al verder met een oplossing? |
|
||||
|
||||
Verwijder iTunes, Quicktime, Bonjour en de rest van Apple van je computer.
Installeer daarna de vorige versie van iTunes Download iTunes 9.0.3 (32-bit) - FileHippo.com Een ander tip die ik gehoord heb is om 9.1 wel werkend te krijgen is dit: Verwijder alles weer van je computer, installeer eerst de stand-alone versie van Quicktime en daarna pas iTunes. Hier kan je beide bestanden downladen Apple - QuickTime - Download Heb dit zelf nog niet uitgeprobeerd, dus weet niet zeker of het echt werkt |
|
|||
|
|||
helaas, beide pogingen die je hebt aangegeven werken niet. ben er de hele middag mee bezig geweest, alles eraf. weer erop, weer eraf.. apart erop.... grrr
hij blijft de hele tijd aangeven dat hij niet kan sychroniseren doordat die syncserver niet werkt. best wel *** want had net m'n telefoon naar fabrieksstand hersteld.. kan er nu dus helemaal niets opzetten, en al m'n contact personen kwijt... weet iemand wanneer er een nieuwe update zal komen? of heeft iemand nog tips voor me om toch m'n muziek/ contactpersonen/foto's enz er terug op te krijgen? |
|
|||
|
|||
ik heb de zelfde problemen en niets helpt. zelfs de apple winkel kon mij n iet helpen. wat nu
|
|
|||
|
|||
nee, helaas... wachten op de fix ...
|
|
|||
|
|||
Heb inderdaad hetzelfde probleem en alle genoemde oplossing uitgeprobeerd zonder gewenst resultaat....
|
|
|||
|
|||
Hier hetzelfde probleem. Ik krijg 3 meldingen:
MDCrashreporttool en syncserver werkt niet meer. De 3e melding is dat ie geen aanbiedersgegevens kan vinden... zie link: ___Blank Ik word er gek van en mijn vrouw ook... die denkt dat ik weer lekker achter de pc zit (NOT DUS)... Hellup!!! |
|
|||
|
|||
ik heb nogmaals alles van Apple van m'n computer verwijderd. daarna een oudere versie van Itunes gedownload (die 9.0.3), nieuwe bibliotheek aan gemaakt (shift ingedrukt houden en itunes openen), en nu doet die bij mij het ook weer.. tip voor de andere
|
|
|||
|
|||
ik heb gedaan wat nicollethijs voorsteld en alles werkt weer zoals vroeger. ook geen foutmeldingen meer. bedankt paul
|
|
|||
|
|||
Dit probleem heeft te maken met een ander programma wat op je pc is geinstalleerd. Ik weet niet welk programma, dat kan van alles zijn.
Kort uitgelegd komt het erop neer dat iTunes en Apple gebruik maken van een aantal systeembestanden (dll's) om alle systemen te laten verlopen. Deze bestanden kunnen ook door andere programma's worden gebruikt, en het kan zelfs zo zijn dat sommige programma's dezelfde dll's gebruiken. Als er bij het ene programma een nieuwere of oudere versie van zo'n dll wordt meegeleverd dan Apple's iTunes kan herkennen (of een van de onderliggende services), dan krijg je dit probleem (heb het zelf gehad met de nieuwste versie van IDM UltraEdit). De oplossing ligt hem dus in het feit dat je zorgt dat iTunes (en zijn services) de juiste dll's weer gebruikt. 1. Ga naar C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Apple Application Support 2. Kopieer libtidy.dll, libxml2.dll en SQLite3.dll 3. Plak ze in C:\Program Files (x86)\Common Files\Apple\Mobile Device Support 4. Plak ze in C:\Windows\System32 (overschrijven toestaan) 5. Plak ze in C:\Windows\SysWOW64 (overschrijven toestaan) 6. Restart je computer en probeer te syncen Als het dan nog niet werkt: 7. Zoek op je pc apart naar alle 3 de dll bestanden. Als je nog meer kopieen ervan vind op locaties die hierboven niet genoemd zijn, delete die dan tijdelijk (naar de Prullenbak) om te testen of dit uitmaakt voor het syncen. Zo zou het iig moeten werken en kun je weer syncen met iTunes 9.1 , in de oude versie van iTunes heb je dit probleem niet, dus het is wel degelijk ook een fout in Apple's programmatuur, maar het heeft niks te maken met Quicktime installeren voor iTunes of iets dergelijks. Dat maakt nooit echt uit. @ een Mod: misschien kan de titel van deze thread even aangepast worden, zodat hij ook gevonden kan worden als er gezocht wordt op de foutmelding "iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorzieningen laden". De huidige titel dekt de lading al goed, maar zo'n toevoeging zou het beter vindbaar maken. Ik denk dat er meer mensen bij gebaat zouden zijn Laatst gewijzigd door glaantje; 19-04-10 om 13:22. |
|
|||
|
|||
Ik heb hier https://forum.iculture.nl/f28/i...tml#post440364 een fix beschreven die voor vrijwel iedereen zou moeten werken.
Het probleem ligt iig inderdaad bij de dll's |
|
|||
|
|||
helaas, dit werkt ook niet... wachten dus, bedankt voor de tip!
|
|
|||
|
|||
Welke melding krijg je dan pullie17?
|
|
|||
|
|||
Hallo,
ik krijg geen meldingen, hij gaat automatisch synchroniseren, eerst een back up, daarna gaat hij gegevens synchroniseren, maar dan is hij in een seconde klaar. Neemt dus niet de agenda of contactpersonen mee. Muziek geloof ik wel, dat zou ik nog eens moeten proberen. Een week terug kreeg ik nog de melding dat ik syncen zelf moest starten, die is nu weg. Ik hoor graag van je Gr. Paul |
|
|||
|
|||
Hmmm zonder melding kan ik ook niet zeggen hoe je het moet oplossen. Ik ging er van uit dat je ook een melding kreeg mbt Synchronisatievoorzieningen, SyncServer of MobileSync.
Sorry! |
|
|||
|
|||
hij doet het toch! gelukkig, ik kan mijn papiertjes met aantekeningen weer weggooien,
bedankt allen |
|
|||
|
|||
Ik ben er blij van! Nou wie volgt
Wat was het nu pullie? had je een van die dll bestanden nog in een verstopte directory staan? |
|
|||
|
|||
Glaantje! Held! Het werkt! na een lange avond speuren blijkt het kopieren van die libs naar c:\windows\system32 (en die andere directory) dé oplossing. Scheelt anderen ook een hoop tijd om 9.1 te uninstallen, nieuwe library aan te maken etc.
Iets om in de wiki te zetten? |
|
||||
|
||||
Hier nergens geen last meer van
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
synchronisatie tussen iphone 4 en outlook | DANNY151167 | iTunes | 6 | 25-11-10 18:09 |
Foutmelding -39 bij synchronisatie met iTunes 9.2 | Lispeltuut | iTunes | 3 | 21-06-10 18:33 |
Synchronisatie Outlook 2000 -> iphone | garfield65 | iTunes | 6 | 07-02-10 22:52 |
synchronisatie Outlook en iPhone | Wil H | iPhone algemeen | 1 | 15-02-09 14:24 |
Synchronisatie Outlook / Iphone | benxxbird | iTunes | 0 | 13-08-08 20:05 |
|
|