Kan iPhone niet op iTunes aansluiten error 10 discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb pas een nieuwe iPhone gekocht, ik kon hem eerst op iTunes aansluiten maar na 2 dagen herkende mijn pc mijn iPhone niet ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan iPhone niet op iTunes aansluiten error 10
Hallo,
Ik heb pas een nieuwe iPhone gekocht, ik kon hem eerst op iTunes aansluiten maar na 2 dagen herkende mijn pc mijn iPhone niet meer "Usb Not Recognised". Heb alles al geprobeerd de drivers opnieuw installeren, iTunes opnieuw op mijn pc zetten, in restore/dfu mode herkent mijn pc ook mijn Iphone 3g niet en ten slotte nog een nieuwe usb gekocht maar dat werkte ook niet. Iemand nog een tip? Met vriendelijke groeten Dejan. PS: Mijn iphone draat op de originele 2.1 firmware en mijn pc draait op xp service pack 2. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Error: iTunes kan de inhoud van iPhone niet lezen | Almo | iTunes | 37 | 12-07-11 21:54 |
Kan Iphone niet aansluiten op itunes (0xE8000022) | nakkie1983 | iTunes | 5 | 11-07-10 16:11 |
Kan niet mijn photos syncen in itunes, error 50! | orli | iTunes | 8 | 14-11-09 14:07 |
Windows: Error: De map iTunes kan niet worden gevonden of aangemaakt... | bastiaan1975 | iTunes | 10 | 26-10-09 23:19 |
Windows: itunes reageert niet meer na aansluiten iphone | relax-kerris | iTunes | 3 | 23-03-09 22:32 |
|
|