3.0 Upgrade downloaden niet via iTunes? discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij verblijven in Zuid-Afrika en hebben een heel trage internetverbinding ... daarom ook lukt het maar niet om de iPhone upgrade te downloaden via iTunes. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
3.0 Upgrade downloaden niet via iTunes?
Wij verblijven in Zuid-Afrika en hebben een heel trage internetverbinding ... daarom ook lukt het maar niet om de iPhone upgrade te downloaden via iTunes. Verbinding breekt na een aantal uur telkens af en moet ik de download vanaf 0 herbeginnen.
Daarom mijn vraag : kan de upgrade eventueel via een ander kanaal worden gedownload? Of heeft iemand ervaring met bepaalde instellingen in iTunes zodat er geen time out meer plaatsvindt? Baie dankie alvast, Greta |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien lukt het met de rechtstreekse link?
http://appldnld.apple.com.edgesuite....1_Restore.ipsw |
|
|||
|
|||
Is dit de 3.0 upgrade? Kan ik dit dan gewoon overzetten naar iTunes op mijn Mac of ...
Alvast bedankt voor de supersnelle reactie Greta |
|
||||
|
||||
Ja, dat is de 3.0 upgrade. Die kan je gewoon op je mac zetten en via alt-herstel op je iphone zetten
|
|
|||
|
|||
Goede middag Mr. Bosmans,
de files zijn eindelijk gedownload, maar nu begrijp ik niet hoe het verder moet ... sorry en hopelijk kan je me nog verder op weg helpen ... Bedankt alvast. |
|
||||
|
||||
Heb je de Firmware uitgepakt? Dat moet iig niet.
|
||||
|
||||
Heb je die file gedownload met safari? want die pakt de file automatisch uit en dat is nu net niet de bedoeling.
|
|
|||
|
|||
wat moet ik dan wel doen met deze download?
heb iPhone1,2_3-1.0_7A341_Restore.ipsw.zip gedownload, daarna ontstond deze map iPhone1,2_3-1.0_7A341_Restore.ipsw en daarin zaten 6 files en een map genaamd Firmware |
|
||||
|
||||
Zorgen dat hij gewoon als .ipsw.zip word gedownload. Dan verwijder je .zip.
|
|
|||
|
|||
ja gedownload met Safari
jullie vinden me wel heel dom natuurlijk, maar ik snap er niks van |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
In mijn 'download'-map heb ik de gedownloade zip-file, ik kan daar .zip wegnemen en krijg dan een leuk puzzelblokje ... wat doe ik nu verder?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hi iMario,
ik werk op Mac. ALT-toets ingedrukt houden en waar staat herstellen? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Hi iMario en Bomans,
hartstikke bedankt voor de assistentie ... ik ben dolgelukkig, upgrade is gelukt, ongelooflijk !!! Warme en zonnige winterse groeten uit Zuid Afrika, Greta |
|
|||
|
|||
Werkt dit ook voor gekraakte telefoons?
is dit bestand ook veillig om te gebruiken als je niet bij T-Mobile zit?
|
|
|||
|
|||
voor mij werkte het perfekt, ik woon in Zuid Afrika en zit bij Vodacom ZA als provider ... maar heb wel een unlockte iPhone.
Dit is dus misschien maar 1/2 antwoord op je vraag. Greta |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Apple ID in iTunes will niet werken, kan geen apps downloaden | odp | iPhone Apps | 10 | 14-10-09 21:05 |
Muziek: Automatisch muziek downloaden / itunes biblitotheek downloaden | xBram | Muziek, foto & video | 7 | 25-11-08 15:22 |
Windows: Kan iTunes niet downloaden. | sMilez | iTunes | 21 | 15-11-08 15:26 |
Windows: Podcasts in iTunes niet te downloaden | zwink | iTunes | 3 | 10-09-08 22:00 |
Windows: Upgrade Itunes WEL of NIET | cort | iTunes | 8 | 27-02-08 08:24 |
|
|