Podcasts in iTunes niet te downloaden discussie in iTunes forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedenavond, Na een update te hebben gemaakt naar iTunes 8.0 dacht ik dat het probleem over zou zijn, maar helaas. Mijn iTunes geeft geen podcast ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Podcasts in iTunes niet te downloaden
Goedenavond,
Na een update te hebben gemaakt naar iTunes 8.0 dacht ik dat het probleem over zou zijn, maar helaas. Mijn iTunes geeft geen podcast link weer in het linker menu en abonneren op podcasts is onmogelijk en ook downloaden van losse afleveringen is niet mogelijk. Om dit duidelijk te maken heb ik enkele bijlagen toegevoegd. Verschillende dingen heb ik al geprobeerd of nagekeken via iTunes help, maar het wil niet lukken. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Alvast bedankt! Groeten! Chamaro Zwinkels |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je bij voorkeuren aangevinkt dat je je podcast wel wil zien??
|
|||
|
|||
In diepe schaamte moet ik toegeven dat ik die stap vergeten was.
Hartelijk dank! |
|
||||
|
||||
had vanmiddag precies hetzelfde. En ik maar vloeken op iTunes (A)
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
alle podcasts tegelijk downloaden | cornetho | iPhone Apps | 0 | 13-01-11 14:26 |
iTunes synchroniseert mijn podcasts niet meer met mijn iPhone | Rich E. | iTunes | 0 | 18-09-10 18:19 |
Windows: Kan geen podcasts downloaden | Erikkie | iTunes | 2 | 16-05-10 14:50 |
iTunes kan 2 podcasts niet synchroniseren/vinden | XIII | iTunes | 0 | 03-10-09 16:33 |
|
|