Kan geen gratis programmas syncen uit itunes discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) als ik in itunes een app download, krijg ik het niet op de iphone. Hij installeert en synct hem wel, maar er verschijnt geen icoontje ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Kan geen gratis programmas syncen uit itunes
als ik in itunes een app download, krijg ik het niet op de iphone. Hij installeert en synct hem wel, maar er verschijnt geen icoontje op de iphone.
Maar als ik iets download in de app store op de iphone zelf werkt het wel allemaal. En IPA's syncen via itunes werkt ook. Wat gaat er nu fout? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien te voor de hand liggend: je hebt wel aangegeven in iTunes dat alle apps gesynchroniseerd moeten worden?
|
|||
|
|||
ja, ipa's die ik ergens anders gedownload heb doen het wel via itunes, maar wat ik officieel via de app store download in itunes pakt hij niet...
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
IPA's zijn illigaal ja, als je ze hebt gekregen van een andere site, waar een applicatie wat een bepaalde prijs heeft, daar gratis word weggegeven.
Ik praat daar niet over. Ik snap gewoon niet waarom ik geen gratis/officiele dingen uit de app store kan syncen naar mijn iphone. Dan verschijnt er domweg geen icoontje... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Error: iTunes kan geen aanbiedergegevens uit de synchronisatievoorziening laden. | m-jay | iTunes | 35 | 27-09-11 21:09 |
''Itunes kan geen informatie over gegevensklassen uit de synchronisatievoorzieningen | cindyc | iTunes | 0 | 17-06-10 23:55 |
Kan geen 'mp3' syncen... 'Kan niet afgespeeld worden op deze iPhone' | Denneke | iTunes | 2 | 23-01-10 12:41 |
syncen met iTunes programmas en games | peter4871 | iTunes | 9 | 22-01-10 02:41 |
|
|