App Gedownload maar werkt niet discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo. ik heb Tap Tap Revenge gedownload, en dan verschijnt het icoontje, maar hij is nog steeds aan het laden en dat al sinds gisteravond, ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App Gedownload maar werkt niet
Hallo. ik heb Tap Tap Revenge gedownload, en dan verschijnt het icoontje, maar hij is nog steeds aan het laden en dat al sinds gisteravond, ik kan hem niet verwijderen of wat dan ook. Is hier een oplossing voor?
Bedankt alvast Grtz. Rick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wat ik zou proberen, is je iPhone helemaal uitzetten (uitsliden) en kijken of hij dan weer gaat laden. Helpt dat niet, dan is het misschien een optie de app via de AppStore in iTunes binnen te halen en vervolgens te syncen.
|
|||
|
|||
ButcherJF heeft gelijk, ik heb het zelf namelijk ook gehad!
Hij blijft dan vreselijk lang laden en installeren. Gewoon even uitzetten en aanzetten. Als je dan opnieuw de App download doet hij het wel! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App niet gedownload, geld wel weg | Fmkk | iPhone Apps | 8 | 06-05-11 22:39 |
app gedownload voor geld maar hoe word dat betaalt? | linwhaa | iPhone Apps | 5 | 06-07-10 13:16 |
App store werkt wel maar safari niet | Upodtouch | iPhone Apps | 2 | 17-10-09 23:07 |
Belangrijke zaken opgenomen maar app werkt niet meer | iDavid | iPhone Apps | 7 | 08-05-09 17:52 |
iPhone 4GB (US) Mail.app werkt wel maar verbindt niet | Saik0 | iPhone Apps | 2 | 22-09-08 16:17 |
|
|