Truphone discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb laatst Truphone geinstalleerd. Hij werkt echter alleen wanneer mijn telefoon is gelockt(mijn sim pin nog niet ingevoerd). Wanneer ik mijn code invoer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Truphone
Hallo,
Ik heb laatst Truphone geinstalleerd. Hij werkt echter alleen wanneer mijn telefoon is gelockt(mijn sim pin nog niet ingevoerd). Wanneer ik mijn code invoer maakt hij gewoon geen verbinding. Ik begrijp ook dat hij alleen via Wi-Fi werkt. Ik heb dus ook gewoon mijn Wi-Fi aan staan natuurlijk. Werkt het bij jullie wel nadat je je pincode invoert? Nick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ja, bij mij werkt het
|
|
|||
|
|||
Bij mij ook, wel volgend vreemd probleem met truphone : end call knop werkte niet, maw, drukte je op deze knop tijdens gesprek, bleef truphone maar doorgaan, gesprek beëindigen onmogelijk...
Na iphone herop te starten deed deze knop het wel ... Soms met goed Wi-Fi verbinding lijkt truphone te bellen, maar er gebeurd helemaal niets ... Nog iemand dit probleem ? Na weereens op te starten werkt het dan weer wel terug ... Dit kan toch niet de bedoeling zijn Laatst gewijzigd door Wim_; 18-07-08 om 18:44. |
|
|||
|
|||
Dat is dus ook wat ik heb. Dan heb ik wel verbinding met Wi-Fi, en ik krijg ook mijn overgebleven tegoed. Maar wanneer ik wil bellen gebeurt er niks..
Als ik dan opnieuw opstart en geblokeerd bel met Truphone werkt hij wel normaal. Met uitstekende bel kwaliteit moet ik daarbij zeggen! |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Wim,
Ik had dit ook eerst, maar als je je volume iets lager zet, hoort de andere persoon je beter normaal. Moet je eens testen. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Truphone en multitasking | Merody | iPhone Apps | 3 | 01-07-10 19:58 |
Truphone probleem Ipod Touch 2.2.1 | Patapon2 | iPhone algemeen | 4 | 01-06-09 22:44 |
Truphone Skype met 3G? | rolfff | Jailbreak apps en thema's | 0 | 11-03-09 19:48 |
Skypen met Truphone | MbwaMwitu | iPhone Apps | 3 | 01-03-09 23:17 |
|
|